Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoonmoeder op vrijgezellen??

  10-1-2010 19:56:07
Mijn schoonmoeder is slechtgezind op me omdat ze niet meegaat op de vrijgezellen. Ik wilde gaan met al men vriendinnen, van mijn leeftijd dus. Mijn eigen moeder gaat trouwens ook niet mee (ze is daar ook niet voor te vinden) Ik wilde dan ook niet zoiets van de ene wel en de andere niet. Nu maar zagen en klagen dat ze niet meemag en dat ze enkel goed is om op onze zoon te passen... pff... plezant is anders. Ben niet van plan om van gedacht te veranderen. Maar wilde het toch eens kwijt. Zijn er dan zoveel mensen die hun schoonmoeder meenemen met hun vrijgezellen? Ik kom anders goed overeen met haar, maar dit wilde ik met mijn vriendinnen doen. Zo dacht ik ook dat dit werd gedaan.

regina
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1241


Uschi
13-8-2010
 Meld misbruik10-1-2010 20:14:11

Ik neem de mensen die ik het liefste heb mee op vrijgezellendag. Dat zijn zowel vriendinnen als mijn schoonmoeder. Maar kan wel verstaan dat je dit alleen met vriendinnen wilt gaan vieren.



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik10-1-2010 20:34:46

ik vindt het niet zo raar dat moeder en schoonmoeder niet meergaan op vrijgezellen, maar je kan eventueel wel met hen samen nog iets gaan eten voor het de grote dag is. xx



Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik10-1-2010 20:49:07

Bij mij gaan mijn moeder en schoonmoeder niet mee! Bij ons is het helemaal niet de gewoonte dat zij meegaan. Ik ben al naar verschillende vrijgezellendagen geweest en NERGENS was de moeder of schoonmoeder erbij!!



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik10-1-2010 21:06:12

Hey Regina,

Ik ben stomverbaasd dit te lezen, heb nog nooit gehoord dat een schoonmoeder wordt gevraagd op vrijgezellen! Het hangt mss van het concept af, maar meestal eindigt dit toch in een (zat) feestje tot in de vroege uurtjes en ik vind dat meer iets voor de jongere generatie.

Nuja, mijn schoonmoeder en ik verschillen op alle vlakken dag en nacht dus ik denk er nog ni aan haar uit te nodigen.



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik10-1-2010 21:39:15

Hey Regina,
Bij ons is het ook echt niet de gewoonte dat de schoonmoeder of moeder mee gaat op vrijgezellenavond! Nog nooit meegemaakt! Je hebt gelijk dat je het alleen met je vriendinnen wilt doen, trouwens ik denk dat mijn moeder en schoonmoeder zichzelf heel ongemakkelijk zouden voelen op zo'n avond tussen al die jeugd. haha!
groetjes ellen!



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik11-1-2010 7:07:12

Ik neem noch mijn eigen moeder, noch mijn schoonmoeder mee. Zoals andere het al zeiden is dit meer een feestje voor de jongere generatie hè.
Mijn zus neem ik wél mee, en ik nodig waarschijnlijk ook mijn schoonzus uit (als zij wil komen, want zij kent natuurlijk niemand van mijn vriendinnen...).

De moeders verwachten ook niet dat ze mee zullen mogen gaan hier, ik denk niet dat zij behoefte hebben aan een onnozel en zat feestje :p

Groetjes,

Sarah



debby
23-10-2010
 Meld misbruik11-1-2010 9:28:33

Hey

Ik doe een gewone (waarschijnlijk foute) vrijgezelle met mijn vriendinnen en getuiges!

En organiseer dan een vrijgezelle etentje voor mijn mama, schoonmama, zus , schoonzus en meter dus eigenlijk voor de familiale kant! Niks bijzonder gewoon gaan eten met zijn alle
Op die manier kan ik gewoon uit de bol gaan met vrienden en stel ik mijn mama en schoonmama ni teleur :-)

Ze vonden het allemaal een prima idee

Succes nog
Debs



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik11-1-2010 10:04:05

Hallo

Beide ouders zijn bij ons meegegaan naar de vrijgezellenavond. Mijn mama is nogal meegeweest naar vrijgezellenavonden van collega's enz en wist dat ze er bij mij ook supergraag bij wilde zijn dus waarom zou ik het haar dan ontzeggen? Mijn schoonmoeder is dan ook meegekomen. Zij zijn wel wat vroeger doorgegaan dan de jeugd maar ben echt blij dat ze erbij waren! En ze vonden het zelf ook super! Bij mijn man waren beide papa's erbij en die hebben zich ook supergoed geamuseerd!

Nu is wat eigen keuze natuurlijk als je het echt niet wil zou ik apart met de mama's uit eten gaan of zo?

Groetjes
Katrien
206 dagen getrouwd!



regina
10-4-2010
 Meld misbruik11-1-2010 12:06:37

:) thx iedereen!
Goeie tip om nog eens met ze te gaan eten.
Voel me al veel beter



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik11-1-2010 15:02:11

bij ons gaan de schoonouders mee op vrijgezellen avond... dit was onze keuze, maar voor de rest is die avond uit de hand gelopen

wij hadden elk een lijst van ongeveer 15 man

dit is blijkbaar al uitgelopen naar 25 per persoon dus mijn zin in vrijgezellenavond is ver zoek aangezien er mensen bij zijn die ik mss ooit 2 keer in mijn leven gezien heb en sommige nog nooit persoonlijk mee gebabbeld heb


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...