Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwangerschaps - suitekledij?!!

  16-11-2005 16:49:32
Hallo,
volgend jaar in mei trouwt mijn broer. Op dat moment ben ik 8 maand zwanger. Nu ben ik op zoek naar suitekledij voor zwangere vrouwen. De meeste zwangerschapskledij vind ik te sportief voor de suite. Wie kan mij aan een adresje helpen met suitekledij?

Marieke
1-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 3724


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik16-11-2005 17:06:04

In Leuven, in de Vanderkelenstraat (stuk van 't Ladeuzeplein naar de Bondgenotenlaan), is wel een winkel waar ze mooie zwangerschapskledij hebben. Daar hangt nu de feestcollectie, dus misschien kan je eens gaan kijken? Op de Bondgenotenlaan is er ook een nieuwe winkel, maar 'k weet daar de naam niet van. Die hebben ook heel speciale kleren, zeker geschikt voor een trouwfeest!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-11-2005 19:02:27

hey

Ik denk dat je alleszins voor januari moet gaan kijken, nu hebben ze feestkledij, en die hebben ze niet meer in mei.

... Gefeliciteerd trouwens!!!

Groetjes

Vicky
09.09.06



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik16-11-2005 20:30:52

Hey Marieke,

ik weet niet van waar je bent maar in Lier bij Mi Aspeti hebben ze misschien wat je zoekt.

Je vindt heel wat info op hun website www.miaspeti.be

groetjes
kathleen
03.12.05



Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik18-11-2005 20:42:03

Hey,

Ik zou toch wel opletten want uit ervaring weet ik dat zelfs veel van de zwangerschapskledij heel strak komt te zitten tijdens de laatste maand. Ik was zelfs niet zo uitzonderlijk veel aangekomen en heb van veel zussen en vriendinnen gehoord dat dit zeer normaal is. Vooral de feestkleren zijn meestal ideaal voor een zwangere vrouw van 6 maanden... Let dus op, zou ik zeggen. Misschien toch zo laat mogelijk de kleren kopen, want als je toch wel een hoog bedrag zou neerleggen voor suitekleren zou het een ramp zijn als je er niet meer in kan of als je je niet op je gemak voelt, niet?

Groetjes, Liselot



Veerle

 Meld misbruik28-11-2005 9:18:36

Als je wacht tot ergens begin maart dan weet je wel al ongeveer wat de omvang van je buikje zal zijn. Nu is het nog te vroeg. Je kan dan iets op maat laten en er nog wat 'buikspeling' in laten verwerken. Hiervoor kan je terecht bij Veerle Vermeire (kleermaakster) uit Gent 09/231.21.75


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...