Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Samenstelling ceremonie

  16-11-2005 14:47:41
Hey iedereen,
19 mei 2006 ga ik trouwen. Omdat mijn familie helemaal niet gelovig is ingesteld hebben we geopteerd voor een kleine ceremonie met een kaplaan in de kapel van het kasteeltje waar we ook ons feest houden.
Nu was mijn vraag of iemand mij tips kan geven hoe ik deze viering nu concreet kan gaan ineensteken. Teksten ed. Zijn er hier goede sites over of hebben jullie hier zelf ervaring mee?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ann
19-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 947


Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik16-11-2005 15:15:44

Hallo,

Voor teksten ga je best naar www.adagioceremonie.be
Daar kun je verschillende huwelijksboekjes van andere koppels downloaden.

Succes!
Catherine



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-11-2005 16:06:06

Hey

Ik weet niet of een viering met een kaplaan eucharistisch moet zijn. Als dit niet zo is, kan je al een groot deel weglaten, je hoeft dan geen evangelie, homilie, prefatie, groot dankgebed, onze vader, communie enz te doen. Je kan dan zelf je viering opbouwen met enkele mooie teksten, een dankwoordjes en uiteraard de geloften. Op adagioceremonie vind je inderdaad veel voorbeeldjes.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...