Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hellegathoeve - Salons Fort Lapin

  6-1-2010 9:37:18
Hallo iedereen,

Wij zijn erg geïnteresseerd in het huren van de Hellegathoeve of Fort Lapin (Brugge) voor het organiseren van ons feest.
Ik vroeg me echter af of iemand van jullie bekend is met de przijen voor het afhuren van deze zalen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie informatie!

Eef

Eveline
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2373


tanja
1-7-2010
 Meld misbruik20-2-2010 18:19:14

hallo,
wij zullen in september in de hellegathoeve trouwen en deze kost 1000€ tot 140 personen en 1250€ als er meer dan 140 mensen zijn (max 165)

succes nog
en moest je er ook trouwen, laat gerust weten



Miet
9-7-2011
 Meld misbruik14-3-2010 12:31:07

Hallo,

Ik ben druk op zoek naar zaal waar wij ons feest gaan geven. Ik heb al heel wat positieve dingen gehoord over de hellegathoeve maar kan nergens contactgegevens vinden.
Kunnen jullie me hier verder aan helpen?
Indien je foto's hebt van de zaal mag je die ook steeds doorsturen.


Alvast heel erg bedankt!
Miet




Lien

 Meld misbruik25-5-2010 14:30:31

Hallo,

Wij hebben ook de Hellegathoeve vastgelegd, maar maken ons nu beetje zorgen over de capaciteit van de zaal. Wij hadden gerekend op 150 personen maar vrezen dat we er toch ruim zullen boven zitten. Hoeveel genodigden hebben jullie en hoe ga je de tafelschikking doen? Ga je de dansvloer in het midden leggen of aan het mini verhoogje aan de bar? Wij zouden liefst met ronde of ovale tafels werken, maar hiervoor heb je uiteraard meer plaats nodig.

Groetjes,
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...