Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk voor de kinderen

  13-2-2004 6:56:57
Ik ben kleuterjuf en zou graag een origineel geschenkje geven aan de kleuters als ik de kerk uitkom! Wie heeft een leuk idee????

Nele
10-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1366


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik13-2-2004 10:02:06

Mijn schoonzus is ook kleuterjuf, en die had voor alle kindjes vier potloden met een heks van boven erop. Ze trouwden de 31ste oktober, Halloween dus, en die heksjes vond ik echt wel leuk...



liesbeth
3-4-2004
 Meld misbruik15-2-2004 14:43:02

Ik geef les in het lager onderwijs (6e lj). Ik ben van plan zakjes met snoephartjes te maken voor de kinderen.



Ariane
17-6-2004
 Meld misbruik15-2-2004 21:28:20

Hey,

Toen mijn vriendin (ook kleuterleidster) getrouwd is, had ze een heleboel bellenblazers gekocht (of hoe heten die dingen waar je zo'n sop in steekt met een ringetje waardoor de kindjes dan bellen kunnen blazen???). Wij (de vrienden) zijn snel na de plechtigheid buiten gaan staan met de kindjes en elk een bellenblazer gegeven. Wanneer het bruidspaar dan buitenkwam konden de kindjes dan naar hartelust bellen blazen...
e
Een leuk alternatief op rijst gooien en... prachtig op de foto's !!!
Veel plezier!
Ariane



Christa
4-6-2005
 Meld misbruik22-2-2004 11:59:56

Misschien is het leuk om alle kinderen en ballon te geven met daaraan een doosje rozijntjes. Of zonder rozijntjes en de dat ze de balonnen loslaten als jullie er middenin staan. De doosjes rozijntjes of ander snoepgoed kun je ze altijd nog later geven.

Veel succes met het vinden naar een leuke oplossing.



Anneke
14-8-2004
 Meld misbruik1-3-2004 14:11:45

Een collega van me is getrouwd. Zij staat in het 2de lj, collega's hadden elk kind een witte ballon gegeven met een kaartje eraan vast. Op deze kaartjes stond een foto van het trouwkoppel en kon terug opgestuurd worden naar het koppel met veel gelukwensen.



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik27-3-2004 10:18:32

Zoals Ariane het zegt, wij doen het ook met bellenblazers, KAtrien is namelijk ook een kleuterjuffrouw. kindjes gaan dit zeer leuk vinden. Als je een grote hoeveelheid moet aankopen kan je dit doen in de zeeman 0.30 eurocent stuk



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:30:23

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



margriet
30-7-2005
 Meld misbruik11-2-2005 22:23:45

Ik sta ook in het onderwijs en ik verwacht heel veel kinderen... Ik heb een oude ijtriporteur gehuurd en alle kinderen krijgen een ijsje als ze uit de kerk komen!
Prijskaartje is wel wat minder...200€ zonder het ij!
Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...