Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen west vlaanderen

  28-12-2009 17:15:23
Hoi

binnen 61 dagen is het zover... maar toen ik vorige week m'n kleedje ging passen, vroegen ze of ik de juiste lingerie en schoenen meehad. daar hadden ze niet over gepraat toen we het kleedje bestelden. dus had ik ook niets mee. geen probleem voor de lingerie, een paar winkels verder eerst kunnen aanschaffen. maar toen bleek dat ze maar 3 paar schoenen hadden in maat 39 en die pasten me niet zo goed... en bijbestellen is niet mogelijk, want dat duurt 3 à 4 maanden :(

gisteren dan naar gabrielli in roeselare geweest, maar daar kreeg ik een slecht gevoel en bijgevolg ook niets gekozen (er was ook maar één paar dat meeviel, maar het was toch dat niet).

Zou er bij een andere bruidswinkel enkel trouwschoenen aangekocht kunnen worden? of zouden jullie wachten tot de nieuwe collectie schoenen uitkomen in de winkel?

graag jullie mening...

grts silke

silke
27-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1618


mieke
17-4-2010
 Meld misbruik28-12-2009 20:36:14

Hey Silke,
ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Ze hadden er keus genoeg en ik heb schoenen gekozen die ik nadien nog gemakkelijk kan afdragen.
Veel plezier! Mijn dag komt ook er aan, nog 110 dagen :)
Groetjes Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...