Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mand voor snoepjes kerk

  10-11-2005 16:46:11
hoi,

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een leuke mand ofzo om de snoepjes in te leggen die we gaan geven aan de kindje aan de kerk. Ben al nar ava;blokker;casa geweest;en niets dat me aanstaat gevonden . Ofwel zijn de manden te groot of te klein of te duur.Of zie ik ze gewoon nie graag.Wie kan mij helpen weet echt nie meer waar te zoeken.

Oja wij geven keurpotloodjes verpakt als een groote snoep met wat kleine snoepjes erbij

Groetjes Davine
31/03/2006

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 892


Els
1-4-2006
 Meld misbruik10-11-2005 17:11:42

Ik zou daar niets té speciaal van maken hoor!! het is maar een mand... misschien vind je wel iets in een winkel voor bloemen en planten of zo? wij hebben een mand met een handvat, maar dat handvat gaan we met een wit lint (veritas) helemaal omwinden, zodat het mooi in de kleur van mijn kleed is, servietje in het mandje, cadeautjes of snoepjes erin, en klaar is kees...



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik10-11-2005 17:47:09

hallo Davine,

Ik weet een adres waar ze héél veel manden verkopen, 't is eigenlijk een groothandel voor bloemisten en decoratiemateriaal, maar heel goedkoop. Je raakt er wel enkel binnen als je een btw-nr hebt. Misschien heb je dit, of kan je het van iemand lenen. 't Is in Brugge, Sint-Andries. Vander Vennet noemt het. Als je meer details wil, vraag het gerust.

groetjes
Marion



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-11-2005 19:22:24

Hoi Marion,

Terug Debra hier! Zeg kan je mij het adres eens geven van die zaak waar je een BTW nummer voor moet hebben? Kan het dat je daar nog andere dingen kan kopen? Kdenk dat ik van een collega van mij al eens iets erover heb gehoord!

Alvast bedankt!

Grtz Debra
(11/08/06)



davine
31-3-2006
 Meld misbruik10-11-2005 20:46:30

Dag Debra,

Je kan daar allerlei decoratiemateriaal en knutsel materiaal. Maar het adres ken ik niet misschien kent marion dat. Het is dichtr bij het stadion in Brugge.

groetjes



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik10-11-2005 21:21:12

hallo, davine en debra. Je kan daar inderdaad verschillende dingen vinden, heb er ook al veel gekocht. Zal het adres es doorgeven : Van der Vennet, Pastoriestraat 127, 8200 Sint-Andries (Brugge) en tel is 050/313810 en ze hebben ook een website, maar 'k vind dat je daarop niet zoveel kan zien: www.vandervennet.com

groetjes,
Marion



soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik11-11-2005 1:22:48

Hoihoi,

In van der vennet is het inderdaad écht de moeite, maar ook in AVA papierwaren kun je even kijken. Die doen ook doopsuiker en zo en hebben daar speciale manden, kisten, emmers enz. voor om die in te leggen

groetjes xxxxx



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik11-11-2005 19:55:04

Bij van der vennet hebben ze inderdaad veel, maar je moet daar oppassen ook. Hun klanten kennen ze veelal bij naam. Dus als het de eerste keer is dat je daar binnengaat... Misschien is het beter om mee te gaan met iemand die daar wel veel gaat.



Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik14-11-2005 14:20:06

Je kan manden huren bij het bruidsparadijs in Kapellen... Kijk maar eens op internet.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...