Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wagens of bus?

  10-11-2005 14:39:53
Hoi

We zijn er nog altijd niet uit of we een bus willen als vervoer of allemaal aparte auto's. Aan allebei zijn zowel voordelen als nadelen. Kunnen jullie mij raad geven. Wat nemen jullie als vervoer? We hebben wel een lange suite nl. 22 mensen.

Bedankt
Groetjes Eva
www.nico-eva.bruiloftsite.nl

eva
28-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1141


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-11-2005 14:47:54

Hoi Eva,

Ik denk wel dat het voordeliger zal zijn als ge een bus neemt als vervoer want met een suite van 22 man...! Wij nemen ook een bus, meerbepaald een dubbeldekker met open bovenverdieping! Wij zijn bij Ceremonie Roger geweest! Echt heel vriendelijke mensen! De bus alleen kost ons 700 euro! We hebben ook nog een ceremoniemeester gehuurd voor 120 euro en een hostess voor op de bus en die koste ons 50 euro!
Ik vind het gezelliger als ge allemaal samen kunt zitten want wij hebben nog een reis van ongeveer 30 km voor de boeg van de kerk naar de feestzaal!

Veel succes

Grtz Debra
(11/08/06)



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik10-11-2005 15:02:49

hallo Eva

Ik zou toch ook opteren voor een bus hoor. Wij hebben een veel kleinere suite als jij en voor ons kwam een bus al voordeliger uit !

Die van ons was 750 € + 50€ voor de bloemen en versiering van de bus ...
Voor auto's zaten wij algauw op 1300 €.

En zoals Debra zegt, dat is zoveel gezelliger, je bent allemaal samen en kan maar veel plezier beleven he !

groetjes Lien
26/05/06



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik10-11-2005 15:13:14

hallo,
Wij twijfelden ook tussen een bus of auto's. Auto's tonen wel tof als je toekomt, maar de rit naar de feestzaal is dan wel niet zo leuk als in een bus. In een bus zit je samen met de hele familie, drink je al een glaasje, praat en lach je, ... Wij hebben dus ook voor een bus gekozen (ook van ceremonie Roger uit Meulebeke). De onze kost 750 EUR, daarin zit de bus en standaardversiering. Voor de rest moet je wel zelf kijken. Maar da's zeker geen probleem.

Veel succes nog!
Marion



eva
28-7-2006
 Meld misbruik10-11-2005 16:12:19

Bedankt voor de reacties. De prijs is natuurlijk een groot pluspunt van de bussen maar ik vind dat het anders overkomt dan met aparte auto's. Heb eigenlijk nog nooit een trouw meegemaakt met een bus dus weet niet hoe het er dan aan toe gaat. Vanavond hebben we een afspraak met de ceremoniemeester en blijkbaar kan hij ook aan een bus geraken, zal er vanavond eens met hem over spreken. Bedankt voor de reacties en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Groeten Eva
www.nico-eva.bruilofsite.nl



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-11-2005 16:21:24

Hoi Marion,

Van waar zijn jullie? Want ik zie dat jullie ook een bus hebben gehuurd bij ceremonie Roger! Welke bus hebben jullie gekozen als ik nieuwsgierig mag zijn?

Grtz Debra
(11/08/06)



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik10-11-2005 17:44:15

Wij wonen in Lendelede, maar mijn vriend komt uit Meulebeke.
Welke bus? Die met wit en rood, die oude postbus, we vonden die allebei wel leuk en gezellig. Van waar ben jij?

groetjes



eva
28-7-2006
 Meld misbruik10-11-2005 17:48:46

Ik heb ook gevraagd aan ceremonie Roger of we bij hem een bus konden huren maar voor onze datum (28/07/2006) waren ze al weg! Vond het jammer, ze hebben een ruime keuze. Wij zijn van oostende

Groeten Eva
www.nico-eva.bruiloftsite.nl



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-11-2005 18:04:49

Hey

Ik zou een bus nemen, de sfeer zit er dan al meteen in, en het komt goedkoper uit.

Groetjes

Vicky
09.09.06



davine
31-3-2006
 Meld misbruik10-11-2005 18:20:56

Dag eva,

Ik zou ook een bus nemen. De sfeer is gezelliger; idereen is samen en t zal inderdaad goedkoper uitkomen.

groetjes



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik10-11-2005 18:28:24

WIj hebben ook een bus voor ons huwelijk omdat ik met heel de familie samen wou zitten en het kwam ons ook voordeliger uit dan met de wagen.

Mijn broer had een bus voor de familie, zelf zat hij met mijn ma in een oldtimer die hij van mijn nonkel kon gebruiken en dan hebben ze nog een oldtimer gehuurd voor zijn vrouw en haar pa. Zo was er dus een combinatie van beiden. Achteraf gezien hebben zij spijt dat ze niet gewoon bij ons zaten voor de sfeer enz.

Veel succes!!
groetjes,
catherine
27.05.2005



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-11-2005 19:17:42

Hoi Eva, ook wij zijn van Oostende, we wonen er nu sinds oktober 2004! Ja, had wel een vermoeden als ge naar ceremonie Roger ging gaan dat het nipt ging worden voor vervoer!
Want wij zijn in maart geweest en toen was enkel nog de bus, waar wij ons oog op hadden laten vallen, vrij! De rest was allemaal al verhuurd!

Hey Marion,

Wij hebben de sundecker gehuurd, we waren er meteen weg van! Voor ons de 50ste huwelijksverjaardag van mijn grootouders, 10 jaar geleden, hadden we de groene Parijse retro-bus gehuurd! En het is me altijd bijgebleven welke goede service Ceremonie Roger biedt!
Mag ik nog eens vragen waar het feest doorgaat? Ook ergens aan de kanten van Meulebeke?

Grtz Debra
(11/08/06)



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik10-11-2005 21:25:31

hallo, die groene bus vond ik ook wel tof, maar we kennen er al veel die hem gebruikt hadden en daarom wilden we liever iets anders en we vonden de rooien eigenlijk ook wel tof. Zelf hebben we geen ervaring met ceremonie roger, maar 't is via onzen ceremoniemeester dat we daar geraakt zijn, hij werkt met hen samen en ook omdat diene Roger nen klant is van mijn vriend zijn moeder (die in Meulebeke woont) en zo kwam dat wel goed uit + we zagen hem ook graag.
Wij hadden nog keuze uit alle voertuigen want we waren er redelijk vroeg bij ( in september, en we huwen maar de 6de januari 2007, dus nog tijd genoeg, hé).
waar ons feest plaatsvindt? In het Kasteel van Moerkerke (damme)en van jou?? Ben jij ook van meulebeke afkomstig misschien?

groetjes
marion



eva
28-7-2006
 Meld misbruik11-11-2005 10:16:36

Hoi

We zijn gisteren langs geweest bij onze ceremoniemeester (Patrick Schoonbaert) en hebben een oranje/gele bus voor onze suite, is een toffe bus. Ben blij dat we daar al uit zijn. Nu alleen nog zangeres voor kerk en video.

Bedankt voor de hulp
Groetjes
Eva



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik11-11-2005 11:59:46

Hallo,
Wij hebben een suite van 23 personen en om daar wagens voor te huren vonden wij redelijk veel geld. Wij hebben een Amerikaanse Schoolbus genomen.Iedereen kan inneens mee, leuk zo samen. Dit kwam voordeliger uit, en ik was er weg van...........zo een stoere bus.
Maar het is iedereen zijn goestig natuurlijk.
Nog veel plezier met jullie voorbereidingen.
Cindy



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik12-11-2005 9:56:46

Wij hebben voor de twee gekozen. Voor onze suite van 15 pers. hebben we voor 495 euro een oldtimerbus genomen, ook om kosten te besparen.

Maar voor mij en mijn ventje hebben we een oldtimer, waar ik altijd van gedroomd heb. Zo hebben we toch wat momenten enkel voor ons samen. Ik denk dat dit wel leuk is tijdens de al zo drukke dag.



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik13-11-2005 18:06:09

Hoi,

wij hadden eerst ook gedacht om en bus te nemen maar omdat onze grootouders ( tussen de 77 en 81 ) erbij zijn zou dat een probleem geweest zijn om in en uit de bus te geraken (last van heup,artrose aan de knie,....)! daarom hebben we gekozen voor auto's.....we moeten er zelf 7 hebben... t'is wel wa duurder dan een bus maar het is voor de familie (suite) confortabeler vooral voor de ouderen onder hen....ach ge trouwt maar 1ne keer hè !

groetjes een veel succes verder

Hilde



Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik14-11-2005 14:23:04

Wij hebben gekozen voor BMW's voor de suite, die we konden gebruiken van kennissen en vrienden (en die we niets moesten betalen, buiten drinkgeld). Zij zijn wel op onze receptie geweest.
Voor onszelf en onze bruidskindjes hebben we een kevertje gehuurd (ook maar 75 euro).
Als je auto's neemt, is het wel belangrijk om goed te plannen en organiseren! Zorg dat iedereen op tijd in die auto's zit, want dat duurt langer dan je denkt!
Een ceremoniemeester is voor zulke dingen wel superhandig!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...