Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuw, overzichtelijk forum

  20-12-2009 21:23:34
Een kleine twee jaar geleden zat ik bijna iedere dag op dit forum. Toen werd door de webmasters een nieuw, overzichtelijk forum beloofd met zoekfunctie en dergelijke en update. Nu ik hier nog eens uit nieuwsgierigheid terugkom een kleine twee jaar later, zie ik dat er nog niets veranderd is. Zelfs de collecties van de trouwkleedjes zijn nog die van 2006/7!!
Webmasters, waarom werken jullie niet aan zo'n populaire website??

Hélène
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 1172


danny

 Meld misbruik20-12-2009 23:06:45

Ik vraag mij ook af wie dit forum eigenlijk beheert, onlangs las ik nog een uitval van één van de beheerders (Filip) naar een adverterende videograaf die reageerde op de vraag van een bruid. Filip spelde hem even de les door een deel van het reglement te citeren dat er enkel gereageerd mocht worden door betalende leden en dan enkel als antwoord op een vraag.
De videograaf reageerde dat hij een betalend lid was en hij reageerde op een vraag en snapte niet goed wat er aan de hand was.
Dit is al een tweetal weken geleden en er kwam nog steeds geen reactie van Filip.
Veel "beheer" is er dus blijkbaar niet zo, een excuus zou in dit geval toch op zijn plaats zijn.



LeBart

 Meld misbruik20-12-2009 23:14:15

1. het is niet echt een forum ... eerder een vrij onoverzichtelijke hoop van vragen en antwoorden.

2. als je een beetje de werking van zoekmachines kent weet je dat dit een populaire site is aangezien er een steeds veranderende content verschijnt, topics waarop gereageerd wordt verschijnen ook niet terug van boven zoals in een normaal forum.

3. beheerders zijn niet eens echt te bereiken, zoek maar eens een e-mailadres.

4. hoofddoel van deze site is duidelijk. Enerzijds reclameinkomsten van adverteerders, anderzijds reclameinkomsten uit adwords ( de googlereclames aan de zijkant )

5. een echt forum vraagt moderatoren en investeringen om dat te ontwikkelen en te onderhouden, dat kost geld en moeite.



Marika
26-6-2010
 Meld misbruik20-12-2009 23:55:20

Als het erop aankomt om iemand op z'n vingers te tikken dan zijn ze snel om te reageren he, heb ik ook gemerkt, maar als ZIJ dan eens iets zouden moeten doen, -gewoon nog maar iets naar behoren doen- dan is er plots niemand meer !
Niet eens een foto of beeld kunnen bijvoegen... Jeezus !! Wie had het over een webmaster ? Is die er wel ? Wat die beheerder(s) wil(len), is gewoon een manier om zich snel te verrijken. Het feit dat dit forum wordt afgespeurd op zoek naar evtl niet betalende adverteerders, om die dan de les te spellen, is daar wel het levende bewijs van !
In plaats van anderen op hun plaats te zetten, zou het beheer beter eerst voor eigen deur vegen want wat de klant hier ocharme maar aangeboden krijgt, is zo armtierig dat het de moeite niet is om over te spreken...




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-12-2009 8:08:52

heha helene, je hebt gelijk! Dat kan ik me ook nog herinneren...




Steven
30-4-2011
 Meld misbruik21-12-2009 9:41:48

Hey iedereen,

Mijn indruk komt overeen met dir van jullie.

Deze website komt verouderd over, en buiten dat hier nog mensen al u en ik en enkele andere rondhangen om info uit te wisselen, Waarvoor dank, is deze webstek opsterven na dood.

Geen nieuwe info van de makers of nog erger verouderde info.
Links die maar half of niet werken.

Dus volgende conclusie voor de makers:
Neem deze commentaar ter harte, Zodat je je site eenn nieuw Elan geeft.

mvg
Steven



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik21-12-2009 9:59:31

Dat nieuw elan werd een kleine twee jaar geleden al beloofd! Dan schreven "ze" expliciet dat ze aan het werken waren aan een nieuwe website die "over enkele maanden" online ging komen.

Net omdat ik nieuwsgierig ben naar die nieuwe vorm, kom ik af en toe nog eens terug.



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik21-12-2009 21:28:38

ach ja, je kunt overal over muggenziften he. 't is een gratis site, je kan er rustig op rondneuzen zonder enige verplichting, dus waarom je er druk over maken? En vooral als je al getrouwd bent en hier helemaal niks meer op nodig hebt...



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik22-12-2009 8:28:16

Lieve, ik weet wat het is om te zoeken op deze site en sorry dat ik voor diegene die na mij komen ook graag makkelijker zie. Wat een egoïstische invalshoek is dat!



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik22-12-2009 11:27:17

Ik zit reeds bijna een jaar dagelijks op deze site en moe zeggen dat er mij niets van tegensteekt! Het is een hadnige website boordevol tips, handig forum en leuke advertenties. Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om kritiek te geven, zeker als het gaat om mensen die zelf waarschijnlijk op de vingers getikt zijn zoals hieronder.
Ach, een mens krijgt dan eens iets gratis en ook daarop moet er weer kritiek gegeven worden. Straks is het gevolg dat het een supermoderne en flashy website wordt, waar je voor mag betalen.

Een wel-tevreden bruidje!



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik22-12-2009 11:27:27

Ik zit reeds bijna een jaar dagelijks op deze site en moe zeggen dat er mij niets van tegensteekt! Het is een hadnige website boordevol tips, handig forum en leuke advertenties. Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om kritiek te geven, zeker als het gaat om mensen die zelf waarschijnlijk op de vingers getikt zijn zoals hieronder.
Ach, een mens krijgt dan eens iets gratis en ook daarop moet er weer kritiek gegeven worden. Straks is het gevolg dat het een supermoderne en flashy website wordt, waar je voor mag betalen.

Een wel-tevreden bruidje!



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik22-12-2009 11:41:30

Handig? Ooit al eens op een echt handig forum of blog gezeten? Blijkbaar niet.

Precies of een handig forum moet geld kosten. Ooit van freeware gehoord? Hoe denk je dat de eerste de beste vzw aan een forum geraakt? Niet door er een fortuin door te jagen. En hun fora zijn dan nog handig ook!

En de advertenties zijn van jaren geleden! Hoe kan je dat nog nuttig vinden? Succes ermee om een Linea van 2006 te vinden!

maar tis goed! Trek jullie plan ermee. Veel plezier om pagina's en pagina's door te scrollen met 100 keren dezelfde vragen als je iets zoekt! Gelukkig brengt Google nog een beetje soelaas.

Toen ik hier veel op zat, waren er meerdere stemmen over de onhandigheid van dit forum. En na verschillende berichten kwam er reactie van de webmasters. Ik wou jullie een handje helpen, maar dat is duidelijk niet gewenst. Ook goed.

En ik denk dat ik na anderhalf jaar zeer intensief gebruik te maken van deze website en iets te kennen van Web 2.0-toepassingen wel recht heb van spreken!



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik22-12-2009 12:47:41

seg Hélène, als je het allemaal zo goed kan uitleggen, er verstand van hebt en een handig forum geen geld moet kosten, waarom maak je dan geen beter trouwforum dan deze?



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik22-12-2009 12:57:13

Simpel, ik ben geen webmaster. En dan al zeker niet van deze website.



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-12-2009 14:07:27

Er zijn er die het gedaan hebben, een ander forum opstarten: ik-trouw.org. Maar ik moet zeggen dat ik veel sneller naar dit forum kom omdat je direct ziet welke nieuwe vragen er gesteld zijn. Het is inderdaad niet gemakkelijk om een onderwerp op te volgen, maar met de zoekfunctie lukt het toch. Het feit dat dit zo een populair 'forum' blijft, is toch het bewijs dat het niet anders moet!



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik22-12-2009 15:50:46

Ik snap gewoon niet waarom je je zo graag hier wil mee bezig houden... mijn eerste gedachte is dan: die heeft niks beters te doen misschien?
Heel menslievend om te willen dat andere toekomstige bruidjes een goeie site krijgen, maar er zijn een hoop andere menslievende projecten waar je je ei vast wel kwijt zal kunnen.
Feit is dat dit forum populair is, en dat het blijkbaar toch werkt, ook al is het geen superfantastisch forum. En wat je ook doet, er zullen altijd mensen zijn voor wie het niet goed is, dus why care?

Enfin, waarom reageer ik hier eigenlijk...



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-12-2009 18:27:33

Goh wat nijtige reacties! Lopen allemaal precies wel heel kort he... Versta niet dat er zo gereageerd moet worden op een topic!? Enfin, hierbij mijn mening (op een normale manier). Heb deze site eens vergeleken met degene die hieronder werd vermeld. Bij de andere kan je idd veel makkelijker zoeken, als je iets specifiek te weten wilt komen. Anderzijds is het heel wat moeilijker om nieuwe vragen/opmerkingen te volgen. ZODUS deze site heeft z'n voor-en nadelen. Over de ads: heb al een paar keer geprobeerd zo iemand te contacteren, helaas... Jep de kleedjes zijn niet van de nieuwste collecties. Als ik zulke dingen zoek, vraag ik het wel aan de andere bruidjes of gebruik ik één van 's werelds beste uitvindingen: google. :) Als ze een manier vinden om de site te verbeteren: doe gerust! Vinden ze geen manier of hebben ze geen zin: dan moeten ze hun mond houden en vooral niets beloven. Zodus Hélène, volgens mij heb je wel degelijk een punt, hoewel de andere site (mss is er nog één die 'nog' overzichtelijker is) wel niet zo geweldig is in het opvolgen van nieuwe topics. Het zal altijd wel iets zijn zeker...

Groetjes



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-12-2009 21:13:43

helene, je hebt gewoon gelijk! Ze hebben het beloofd en toen was er idd veel kritiek.

En ja, als je iets wil terug zoeken, dan ben je wel effe bezig




Isolde

 Meld misbruik23-12-2009 11:46:40

Ik geef Hélène helemaal gelijk! Dit forum is echt totaat outdated, onhandig en onoverzichtelijk! Om van de vreemde pagina lay out maar te zwijgen (een kleine strook in het midden tussen twee stroken verouderde ads... echt lelijk!) Nu ik ben wel professioneel wat bezig met kwaliteit van websites, en misschien daarom dat ik me op dit forum sneller dan de gemiddelde mens in een prehistorische internettijd voel. Maarja, het draait omdat het draait, het houdt zichzelf in leven. Al geloof ik wel dat als men nu ergens een beter forum maakt, dat ietwat bekendheid weet te krijgen, dit forum een snelle dood zal kennen.



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik23-12-2009 17:47:15

Soit, elk zijn mening. Mijn bedoeling was om de webmasters nog eens wakker te schudden, maar ik vrees dat dit niet gelukt is.

Veel succes en geniet van jullie huwelijk!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-12-2009 15:34:19

Daar ik ga trouwen met 'n internetmarketeer, denk ik dat ik toch wel weet waarover ik het heb. Kwalitatief deugt de site werkelijk niet, en "de kost" moet je niet aanhalen als argument, het kost werkelijk niets om een degelijke forumsoftware te vinden die gratis te downloaden valt en waarin je alleen onderstaande voordelen mee hebt.
Bovendien zijn de advertenties super-verouderd, hoe kan zoiets relevant zijn? Wat iemand hier aanhaalde, klopt ook... 't wordt ook gebruikt voor hoe Google werkt, hoe vaker hier een naam van een fotograaf (bvb) en zijn website valt, hoe hoger die in Google komt te staan, niet voor niets dat de "webmaster" zo moeilijk doet voor niet-betalers.
Je mag een koe een koe noemen, dat doen wij hier als bruidjes ook wanneer we een mening delen over een slechte feestzaal, mooie/lelijke kleedjes, etc.. Waarom dan zo aanstellen als het ineens over deze website gaat, mogen we dan ineens geen mening meer hebben????
Hoe kleinzerig is DAT niet?? De pot verwijt de ketel dat hem zwart ziet...

Het enige goede eraan is gewoon de inhoud die lotgenoten onderling er aan geven, maar wat is het aandeel van de webmaster daarin??? Niks toch? Dus waarom zo verdedigen?



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik24-12-2009 16:18:59

Dank u wel, Kathleen! Nog iemand die klaar ziet!



Milena
4-9-2010
 Meld misbruik28-12-2009 16:43:06

Ik zit ook regelmatig eens op een forum, en ik moet eerlijk zeggen dat dit het onhandigste forum is....tenzij je uuuuuuren tijd hebt om iets terug te zoeken. Als je iets van vraag aan het volgen bent...moet je al onthouden hoeveel keer er op gereageerd werd om te weten of er nieuwe reacties op zijn.
Ma bon, iedereen heeft zijn mening, en ik respecteer die ook... maar de manier waarop hier gereageerd wordt...amai


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...