Terug naar overzicht
Vanwaar bordeaux? Is die centuur bordeaux? Op de foto lijkt dit zo niet. Ik zou voor wit gaan met mss een accentje. :)
Eerst en vooral, een prachtige jurk! Heb je de jurk in zijde gekozen? dan is deze ook niet echt wit, misschien passen witte bloemen ook niet zo... Ik zou eerder voor bordeaux gaan. Maar je kan het ook es navragen in de winkel. Veel succes!
echt wit zou ik nu ook niet nemen en bordeaux omdat dat een betje meer kleur geeft, miss is gemengd ook wel mooi
Ik zou voor bordeaux gaan, ik kies zelf ook voor rood! Wit is zo... wit! Daar kan je niet fout mee gaan, maar ook niet echt indruk mee maken volgens mij! :)
Ik heb hetzelfde kleed gekozen! Ik kies voor een boeket in groen en oranje...
Hé Ilse, prachtig kleed dat je hebt gekozen! Ik heb ook een marylise, zeer gelijkaardig ;)Ik neem geen witte bloemen, ik ga voor oranje. Misschien is dit weer té voor jou? Bordeaux zou ik zelf niet meteen doen (wanneer trouw je? In de winter gaat bordeaux al beter dan in de zomer vind ik)Wanneer ik zou moeten kiezen tussen wit en bordeaux zou ik bij dit kleed toch voor wit gaan, je kan met de bloemist bespreken welke tint wit zodat het mooi samen past. Dan vormen kleed en bloemen een zuiver en puur geheel :)nog veel succes met de beslissing!
kijk eens naar voorbeelden van boeketten op www.theknot.com . Daar zie je er massa's!!!!
Hoihoi,Ik zou zeker niet voor bordeaux gaan, tenzij je in de winter trouwt. Neem desnoods de foto mee naar de bloemist en vraag zijn idee. Ik denk dat roos met wit wel mooi zou zijn, want dat past bij dat bruine lintje.