Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels roeselare

  14-12-2009 21:00:51
hey,
in januari gaan mijn zus (=mijn getuige)en ik gaan winkelen in roeselare, op zoek naar een outfit voor haar.
Helaas kennen wij Roeselare als winkelstad niet zo goed.
Kennen jullie leuke winkels waar we misschien een mooi kleedje of zo kunnen vinden voor mijn zus en dat betaalbaar is?

groetjes,
els (8/05/2010)

els
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1480


Lies

 Meld misbruik15-12-2009 14:38:23

Dag Els,
Weet je waar je echt leuke kleedjes kunt komen rond de 100 euro? Bij Steps. Das een Nederlandse winkelketen (zit ook in Gent en Limburg), maar je vindt er echt leuke dingen: chek www.steps.nl . Mijn zus en ik vinden daar altijd toffe jurkjes.
Ga je in Roeselare ook op zoek naar je trouwjurk?



els
8-5-2010
 Meld misbruik15-12-2009 21:57:52

lies,
neen, ik heb mijn kleedje een maand geleden al gevonden bij bruidshuis ellen in Oostburg.
Ik moet nu nog wachten tot maart om te gaan passen.
Maar ik zou in Roeselare wel willen kijken voor schoenen.

Els



Milena
4-9-2010
 Meld misbruik17-12-2009 9:27:27

Hey,

Wat is 'betaalbaar'? :-)

Mss ook eens langsgaan bij Robel, in de oostrstraat. Is een winkel met bruidskledij en suitekledij. Zijn daar echt heel vriendelijk, en vragen ook je budget. Ik heb in de winkel ook kleedjes zien hangen die afgeprijsd waren. Mss kan je gewoon eens gaan kijken?
In de ooststraat zelf (winkelstraat dus) zijn er nog wel een aantal winkels waar je galakleedjes enzo kan kopen (ken helaas namen niet van winkels).

Groetjes,

Milena



ilse
28-8-2010
 Meld misbruik18-12-2009 18:56:55

ey,

ik heb vorig jaar mijn suite kledij voor het huwelijk van mijn broer gekocht in de moggy's in Roeselare. Iets van 60 euro ofzo en iedereen dacht dat het een keiduur kleed was:p en als ik nog effkes had gewacht dan kon ik het nog veel goedkoper gekocht hebben in de solden mja :s je moet er wel wat geluk hebben.

groetjes ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...