Terug naar overzicht
Ik heb een kapsel waarbij mijn haar achteraan gelijk komt met de haarlijn en vooraan is het wat langer, opsteken was dus ook niet echt een optie...Mijn toekomstige wil dat ik er uitzie zoals altijd dus ik laat het gewoon zoals altijd, los, met hier en daar een diamantje in.Bij vele bruidszaken verkopen ze dit, een soort naald waar je je haar moet doortrekken, en dan wordt de naald door het diamantje of de parel getrokken, waardoor jouw haar door het pareltje getrokken wordt.Heel mooi, simpel en je kan je haar loslaten.Ik zoek het eens op, maar kan niets beloven...GrtjsDeborah
Haarkristallen van Swarovski bedoelde ik, laat je niet misleiden door de naam, het is niet zo duur en heel mooi...Heb het eindelijk gevonden op het internet, je zal zien dat er ook spiralen bestaan, maar ik vertrouw er niet echt op dat die zo goed zullen blijven zitten...http://www.humpiedump.nl/haaraccessoires.htm GroetjesDeborah
Ik had zowat hetzelfde probleem. Mijn verloofde ziet heel graag men haar los. Heb nu wel heel lang haar dus mss dat het kapsel iets minder geschikt is voor jou. Ik laat het haar dus uit men gezicht halen en het wordt achteraan van boven naar beneden met speldjes vastgemaakt. Het onderste haar blijft gewoon hangen zodat je je lengte hebt, je ziet al je haar, maar t hangt niet in de weg. Ik haat het om men haar in men gezicht te hebben dus dit was een goede oplossing. Is mss nog iets te vast voor jou...
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cristalli/?menu=arti...
Hey,Ik ga mijn haar ook gedeeltelijk laten opsteken. Het is vaak los en het is wie ik ben.Groetjes,Edel07/08/2010
de dochter van m'n collega had haar haar half vast. Het bovenste deel was in een opgestoken staartje met een bloem onder, het onderste deel haar was gewoon los en in mooie krullen
hallo, Ik ga ook mijn haar gewoon los laten. K ga wel speciale krullen laten leggen, zodat het toch wat speciaal is hé. Opsteken vind ik bij mezelf niet zo mooi, dus de keuze was snel gemaakt. Ik vind feestelijke krullen een leuk alternatief voor opgestoken haar...succes!