Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur decoratie

  11-12-2009 12:17:20
Hallo,

wij gaan onze zaal zelf inkleden, maar ik verschiet eerlijk gezegd nogal van de prijzen, zeker dingen om te huren... Hebben jullie ideeën waar ik aan een redelijk bedrag decoratiemateriaal kan huren (of kopen)? Ik denk hierbij bv aan enkele planten, van die hele grote kandelaars voor op de grond, ...

alvast bedankt
katrien

katrien
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1488


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik11-12-2009 12:44:31

voor planten enzo denk ik meteen aan plant-axis, daar kan je huren



Rik

 Meld misbruik11-12-2009 17:01:24

Mijn inziens zou ik daar niet teveel kosten insteken. Klinkt misschien wat cru, maar jullie gasten komen slechts om te eten, te drinken, te dansen en plezier te hebben.
mvg www.discovideo.be



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-12-2009 2:36:44

Ik zou naar winkels als Action trekken. De reclame wat in het oog houden. Soms vind je in de wibra ook wel leuke decoratie spulletjes.

Grote platen; gewoon eens langs enkele bloemisten gaan. Vaak verhuren die planten of boompjes.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...