Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eandis.

  4-12-2009 18:48:46
HEy bruidjes,

Ik heb raad nodig, en iets totaal anders dan het gebruikelijke dat hier geplaatst word.:-)
Volgende week mag m'n toekomstig ventje gaan solliciteren bij Eandis. (hij werkt nu ergens anders als electricien waar wegens verhuis is de afstand te groot geworden) Wie werkt (of de toekomstige) bij eandis? Wat mag ie verwachten bij de examens? Zijn het enkel schriftelijke of ook mondelinge proeven? Zijn er berekeningen en formules te maken ...?
Alvast bedankt voor alle reacties!
Groetjes

Ilse
28-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1368


Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik4-12-2009 19:40:35

Sorry maar ik vind dat zo'n vraag absoluut niet op een trouwforum past...

Ik begrijp dat je hier wat meer over wil weten, maar daar bestaan andere sites voor hé...




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-12-2009 21:02:46

@ Vicky;

Als je hier niet in geïnteresseerd bent lees dit dan niet. Het onderwerp wordt toch duidelijk gemaakt hé. Ook de eerste zin "iets totaal anders" is toch ook wel duidelijk niet? Als je ander werk zoekt omdat je trouwt en verhuist. Waarom heeft dit dan niet met je trouw te maken? Ik vind deze vraag hier wel passen. Een goeie job is toch heel belangrijk voor een geslaagd huwelijk?!?

@Ilse, ik kan je jammer genoeg niet verder helpen. Bij ons op't werk (Philips) worden de testen eerst op de computer afgenomen. theorie, psychologische testen, verbanden leggen,... Daarna volgt een praktische proef. Als je hier voor slaagt komt er een gesprek. Misschien dat je hier toch iets mee bent.

groetjes, Carolina



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik5-12-2009 9:58:06

Gho mijn oom werkt voor Eandis en ik weet dat die vaak de sollicitanten moet interviewen maar dat zijn de ingenieurs.
Moest ik hem binnenkort zien/horen zal ik het eens vragen maar denk ni dat hij die sollicitaties doet.



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik6-12-2009 0:01:33

Heb 't vandaag aan 'n aangetrouwde neef gevraagd van daarginder werkzaam. Z'n eerste reactie was wat lacherig, dat 't niet zo erg veel voorstelde. Hij zei ook dat je niet eens altijd testen moet doen, wel als het voor vaste job is, maja, dat zijn de meesten wel veronderstel ik. Achteraf voegde hij eraan toe dat 't -nogal wiedes- afhangt voor welke vacature je komt, maar goed. Wens je ventje geluk er mee!



Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik7-12-2009 13:16:44

Bedankt dames! Dat stelt hem al een beetje gerust..

@ Carolina, kvind ook als het je niet intresseert lees het dan niet, en reageer er dan zeker niet op. Maar ben blij dat ik ook goede reacties heb gekregen!

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...