Terug naar overzicht
Ik heb dezelfde vraag nog gesteld aan onze DJ deze week, of er nog vaak "cliché-liedjes" als openingsdans gedraaid worden, en hij zei dat dit meestal toch nog het geval is.Bij ons zal het wss Everything I do v Bryan Adams worden gezien ik al jaren fan v hem ben en de tekst zeer gepast is voor verliefd koppel. Is heel clichénummer mr ik trek 't mij ni aan gezien dit nummer voor mij als grote fan toch net iets specialer is.
ik vind dit liedje http://www.youtube.com/watch?v=WOJ9Rt465Jg&feature=... zéééér mooi, maar mijn ventje is er niet voor te vinden als openingsdans.
Hey,wat is cliché ? Is het cliché omdat het een slow is of omdat het te veel gespeeld wordt op trouwfeesten of wat ? Dat is uit je berichtje niet zo duidelijk. En aan wat dacht je vriend dan zelf bvb, voor de openingsdans ?
Hey.Wij nemen ook amazed van lonestar als openingsdans. Bij ons kent niemand van onze familie of vrienden dit liedje, dus ik vind het niet 'cliché'.Groetjes Keshia17/07/2010
mijn vriend vind de teksten cliché, zoals ze zeggen van, vanaf ik je zag was je al de ware enzo..., dit vind hij cliché.