Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke ideeën mis

  5-11-2005 21:14:01
hey

Ik ben ondertussen al aardig opgeschoten met mijn misboekje, maar ben nog op zoek naar zo enkele dingen die het echt bijzonder maken (afgezien van de teksten dan)

Ik heb hier eens gelezen van iemand die zelf haar hosties maakte, dat vind ik wel leuk, kan ik misschien onze namen erin graveren of zo, in de vorm van een hartje misschien. Maar hoe maak je dat? In de kookboek van den boerinnenbond staat het niet :)

Andere ideetjes zijn ook altijd welkom

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 937


davine
31-3-2006
 Meld misbruik5-11-2005 21:48:01

Dag vicky,

Mijn vriendin heeft zelf haar hosties gemaakt en zij heeft dit met een pizza-deeg gedaan. Het was wel wat krokant. Je moet eens het een en het ander uitproberen. Zij deelden ook zelf de misboekjes uit en hun trouwbeloften hadden ze opgeschreven en toen ze die uitspraken hebben ze ze aan elkaar gegeven. Ik heb ook eens ergens gezelen dat iedereen een kaarsje kreeg en wanneer de vredeswens was stak het bruidskoppel hun kaars aan aan de troukaars en gaven die dan door aan de anderen.
Hopelijk ben je er iets mee.

Davine



Phyllis

 Meld misbruik6-11-2005 17:02:17

Hey Vicky,

aan originele ideetjes ben ik nog niet maar ik ben hopeloos op zoek naar die parabel van dat oude koppel. Heb jij die misschien? En zo ja, kan je die s doormailen aub.

Merciekes hé
Phyllis



Cathy
6-5-2006
 Meld misbruik4-12-2005 21:50:07

Phyllis,

Mocht je die parabel van dat oude koppel nog kunnen gebruiken, laat dan even je email hier achter, dan zal ik het je doormailen.
groetjes,
cathy



Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik16-2-2006 19:57:55

Hallo Vicky,

Ik trouw in december van dit jaar en ben op zoek naar een aantal originele teksten.
Mss kan jij mij een beetje op weg helpen.
Mijn e-mail adres is anvandaele@skynet.be
Alvast bedankt
Groetjes
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...