Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën gezocht feestje 30 en 40 jarige

  2-12-2009 16:38:35
Dag, onze trouw hebben we al gehad... Maar volgend jaar word ik 30 en mijn ventje 40 jaar. Wij zouden dan ook graag een feestje geven maar niet een "gewoon" vat. Mag iets meer zijn. Maar onze inspiratie laat ons in de steek. Daarom zoek ik zoveel mogelijk ideetjes. Wij dachten om rond een thema te werken maar welk thema dan? En hoe dit dan uitwerken? Wat kan je allemaal voorzien als eten en drinken?

Alvast bedankt, Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1887


Robby

 Meld misbruik2-12-2009 16:41:54

beste wij zijn een evenementenbureau en organiseren dergelijk feestje relmatig wij werken geheel naar budget en wensen U kan ons contacteren via 0477 75 74 28 of info@dm-events.be



Rik

 Meld misbruik3-12-2009 1:07:51

Dag Carolina,
-Wij nemen gratis pics op je feest en projecteren die op een videoscherm.
-Heb je oude pics of videos liggen, we projecteren die op scherm.
-Wij filmen alles, monteren op DVD + gratis trailer die je kunt doormailen nadien.
-Alle muziek is te zien als clip op het videoscherm.
...
mvg www.discovideo.be



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik3-12-2009 9:52:37

Hoi Carolina,

verkleedfeestjes zijn altijd leuk! Hangt natuurlijk van je gasten af... Maar bv een Maffia feestje (kan je een heel verhaal -met moord enzo - aan vast hangen) of een 70s-80s party...
Veel plezier!
Neel



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-12-2009 16:13:20

@Nele,

Dat maffia feestje lijkt wel iets leuk maar hoe begin je daaraan?

groetjes, Carolina



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik3-12-2009 16:49:02

Ik heb ooit voor de jeugdbeweging een maffiafeestje georganiseerd. We hadden dan een heel misdaadverhaal uitgeschreven, en een soort cluedo-scenario van gemaakt. Er waren dan een aantal personages die hun verhaal vertelden aan telkens kleine groepjes genodigden. Af en toe waren er ook opdrachtjes waardoor ze extra tips konden krijgen.
Op het einde moest elk groepje dan zijn oplossing voor de moord voorstellen, wie het had gedaan, met welk wapen, welk motief etc, er echt een heel verhaal rond breien, waarna de "waarheid" zoals wij ze verzonnen hadden aan het licht kwam.
Het leukste is (vind ik) als je de echte oplossing zo bizar maakt dat niemand er kan opkomen, en zo construeert dat het op het moment dat je het uitlegt nog verschillende keren lijkt alsof iemand de dader is, maar dan toch niet...

Je vraagt dan aan je gasten om verkleed te komen als maffioso, of als speurder, of als genodigde van een adelijke familie, afhankelijk van waar je verhaal zich afspeelt.


groetjes,

Karolien



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik3-12-2009 17:45:54

Je kan in het Sint-Janbergsklooster in Zelem ook dergelijke feesten laten organiseren. Ben daar eens op een moorddiner geweest en dat was echt super. Er wordt een heel verhaal in elkaar gestoken door professionele acteurs. p de website kan je ook nog andere formules terugvinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...