Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie of niet?

  4-11-2005 11:33:24
Wij trouwen op 8 april 2006 en hebben onze zaal al vastliggen. Maar we twijfelen nog over de formule. Ofwel geven we een receptie en dan warm en koud buffet voor familie en vrienden; ofwel geven we een menu voor de naaste familie en 's avonds koud buffet voor de vrienden en andere familie erbij. We zouden voor dit laatste willen kiezen omwille van het grote prijsverschil.
Hoe pakken jullie het aan?

Karolien
8-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1164


Elke
11-11-2005
 Meld misbruik4-11-2005 12:00:06

Hallo Karolien,


Wij trouwen om 14u30 in de namiddag. Wij nodigen familie en vrienden uit tegen 18u voor aperitief, soep, hoofdgerecht.
Om 21u30 komen collega's en kenissen om dan allemaal samen dessertbuffet te eten en te dansen.

Groetjes

Elke



Els
1-4-2006
 Meld misbruik4-11-2005 12:13:29

de 'verplichte mensen, zoals collega's, directeur, verre tantes en nonkels, ...' nodigen we uit op onze receptie. (bij ons veel goedkoper dan avondfeest). De naaste familie en heel goede vrienden komen dan op het avondfeest voor diner, en van 21.30u ongeveer komen dan onze andere vrienden voor het dessert en de dansavond erbij!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-11-2005 12:32:47

Wij doen het ook ongeveer zoals Els, ook om kosten te sparen.

De kennissen, vrienden van onze ouders, buren en zo nodigen we uit op de receptie.

Familie en vrienden op het diner (uitgebreid warm en koud buffet, met 5 warme vlees- en visschotels, wat nog duurder uitkomt dan een menu!), dit komt neer op zo'n 55 pers.). Voor het dessert en het dansfeest komen de collega's (zo'n 30 pers.) erbij.

Dit komt voor ons veruit het voordeligst uit. En ik vind eigenlijk een receptie zelf ook wel heel leuk.



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik4-11-2005 12:40:05

wij doen s'middags een diner voor familie en getuige.
en s'avonds nodiggen wij iedereen uit voor hapkes en drank en uiteraard het dansfeest.


xxx grts 10.06.2006



Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik4-11-2005 14:29:03

Hey Karolien

Wij trouwen ook op 8 april 2006.
Wij hebben eerst een receptie voor verre familie en buren en kameraden (100 personen), daarna een aanlopende receptie en diner (koud en warm buffet) voor familie en dichte kameraden en na den dessert komen er nog eens een 60-tal mensen voor dansfeest. hiervoor hebben we dan nog broodjes voorzien. Ik zit bij de korfbal, dus dat brengt veel mensen bijeen en mijn toekomstige is van bijberoep traiteur, dus heeft veel vaste leveranciers. Daardoor zoveel mensen.

Groetjes
tascha
08.04.2006



Benedicte
2-9-2006
 Meld misbruik4-11-2005 16:56:32

wij doen het zo:
namiddag receptie: kennissen van ouders, collega's,... zo'n 200p

avond: diner (waarschijnlijk eerst hapjes dan voorgerecht opgediend aan tafel, dan warm buffet en dan dessertenbuffet) hier komen onze dichte familie, vrienden en beste vrienden van de ouders 120p

tegen 22u komen er nog wat vrienden en neven en nichten (waar we minder contact mee hebben) vor het dessertenbuffet en dansfeest

Zou wel iedereen willen vragen voor het hele diner, maar dat ik bijna niet betaalbaar (ook al nemen we geen uitgebreid menu)



An
13-8-2005
 Meld misbruik4-11-2005 21:14:35

Hoi Karolien,
Wij zijn op 13 augustus getrouwd en hadden in de namiddag een receptie (16-18u) voor de vrienden, kennissen, buren van de ouders(+-80p). Om 19u begon ons avondfeest met een kleine receptie, voor familie en vrienden(+-120p). Onze collega's en nog wat klasgenoten (+-80p)zijn om 22u erbij gekomen.. ook eerst een kleine receptie en dan hebben ze mee aangeschoven aan het dessertbuffet. Door ons avondfeest op te splitsen was het natuurlijk goedkoper en uiteindelijk was er toch iedereen bij die we op het dansfeest wilden hebben.
Groetjes en veel succes!
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...