Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum winkel vlaams-brabant/antwerpen

  24-11-2009 10:56:06
Hoi hoi!

Ik ben ondertussen al even getrouwd, maar voor mijn broer komt het eraan in mei! Hij is nu echter op zoek naar een betaalbaar mooi feestelijk kostuum, ergens in Vlaams-Brabant of Antwerpen liefst.

Heeft iemand nog suggesties? Liest niet meer dan 500 euro, hij wil qua kostuum een beetje op zijn budget letten ;)

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1752


véronique
21-5-2010
 Meld misbruik24-11-2009 11:37:10

Hallo,

Ik trouw in mei en mijn verloofde moet nog gaan zen voor eenkostuum. ik denk dat hij in de eerste plaats eens gaat kijken bij E5-mode. Ze hebben dar echtmooie dingen en nietduur.
Je hebt ook SKM, dit is al ietsje duurder. Maar ik denk nog wel betaalbaar als je niet de grootste merken neemt.

groetjes



Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik24-11-2009 14:42:36

Dag Tania

Jullie kunnen eens gaan kijken bij Café Costume in Antwerpen. (website: www.cafecostume.com ) Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord.

Kathleen
14/05/2010



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik25-11-2009 7:29:41

De ceremonie op Mechelsesteenweg in Antw.



joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 13:42:38

lang leve de solden en de meir en omstreken in januari eens aflopen

in het outletcentrum rosada (weliswaar in nederland, maar vlakbij de provincie antw) kan je ook altijd mooie kostuums voor een nog mooiere prijs vinden:)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info