Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan GRIET en ERNA

  3-11-2005 15:08:42
Griet beweert hier dat "Videomanie" opdringerige mensen zijn.De videofilm van haar broer zou ook al niet goed geweest zijn.Beste Griet als je het lef hebt ,vertel dan eens wie je broer is,en wat was de trouwdatum?
Zo kan je bewijzen dat je gelijk hebt.En kunnen wij ons verdedigen.
Erna is zelf een concurrent,en gaat www.videomanie.be op deze site overal slecht maken.
Wij antwoorden alleen de mensen die om een videograaf vragen.
Mag dat ook al niet meer.
De trouwers zijn misschien beter af bij ERNA,of die andere adverteerders.Tenslotte betaald de klant méér.Reclame kost ook geld hé,Erna.



Theo

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1276


Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik3-11-2005 15:13:34

Amai dit is wel een heel vies berichtje op een forum met enkel blije mensen!
Eerlijk gezegd... Als Theo van Videomania is zou ik er zelf niet meer gaan kijken na zo een reactie!



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik3-11-2005 15:15:14

Get a life...
Mensen van videomanie, indien jullie reclame willen maken, doe het dan tegoei hé. Steek er wat geld in en betaal zoals andere advertentiegeld.
Hier willen we alleen met trouwers onderling ervaringen uitdelen én niet gestoord worden door opdringerige mensen die ons iets willen aansmeren.
Het is echt niet nodig om jullie zo op te dringen. Indien jullie zo goed zouden zijn, dan komen we zo ook wel bij jullie terrecht. Maar mensen houden niet van opdringerigheid.
In elk geval, dit is een forum voor een door trouwers. En als de wereld nu eens een vriendelijkere plaats werd, waar niet iedereen iedereen elkaar aanvalt, dan zou het al wat beter zijn.



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik3-11-2005 15:49:16

Laat ik even de tekst aan het begin van dit forum quoten:

"Hier kun je terecht met alle vragen, opmerkingen en ideeën die je wilt delen met andere toekomstige bruiden en bruidegommen. Ook de redactie houdt deze rubriek in het oog en zal vragen beantwoorden. Let wel, dit is geen reclame-rubriek. Reclame zal onherroepelijk verwijderd worden."

Het staat er klaar en duidelijk in: vragen, opmerkingen en ideeen delen met ANDERE BRUIDEN EN BRUIDEGOMMEN!!!
En dus niet met jullie of andere professionele mensen.
Misschien moeten we de redactie maar vragen om dit bericht van Theo te verwijderen??

Het was zeer teleurstellend om dergelijk bericht hier te zien en zeker om dan het bericht dat Theo ook nog eens achterliet bij de vraag over videografen van Phyllis te lezen... (wat is er mis mee dat ze nog twijfelen nadat ze jullie video zagen?!)

Er worden op dit forum regelmatig professionelen in een slechter daglicht gezet, dat is logisch bij forums, anders heb je geen forum meer. De bedoeling is nu eenmaal dat je hier je mening kwijt kan.
Je zaak moet gewoon goed genoeg en sterk genoeg zijn om zoiets te overleven en eerlijk gezegd, hoe meer je van deze reacties plaatst, hoe kwetsbaarder je je opstelt (en hoe slechter je gezien wordt).
Dus Theo, hou hier beter mee op want dit maakt je zeker niet populair.

En redactie, misschien moeten dergelijke berichten maar verwijderd worden, want dit past echt niet op een trouwsite met - zoals Sofie zegt - blije mensen...



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik3-11-2005 16:07:19

Eigenlijk verspil ik in de laatste aanloop naar onze trouw mijn energie liever niet aan mails als deze maar dit vind ik inderdaad toch wel een beetje té ver gaan.

Zoals Catherine ook zegt, dit is een forum voor en door toekomstige bruiden en bruidegommen dit tips en ideeën met elkaar willen uitwisselen. En ja, soms zitten daar ook al eens slechte ervaringen bij. Maar ik zit er echt niet op te wachten dat dan plots alle verantwoordelijken van de feestzalen, dj's, ceremoniemeesters, ..., ons hier dan plots om tekst en uitleg komen vragen. Wat ik wel apprecieer zijn de meningen van anderen die de "gedupeerden" dan komen verdedigen en hun positieve ervaringen met ons delen. Op die manier kan je dan voor jezelf wel een mening vormen én een beslissing nemen.

Ook ik zou een oproep willen doen aan de redactie: als jullie inderdaad reclame willen weren, is het nu de moment om in te grijpen.




GRIET
23-9-2006
 Meld misbruik3-11-2005 18:57:10

Ik hoop dat die Griet dat jullie zeggen, iemand anders is dan ik want ik moet zeggen dat ik van " videomanie" nog nooit gehoord heb, zelfs nog geen slecht woord over uitgesproken heb. Ik voel mij hier wel over aangevallen want je mag niet iedere Griet over dezelfde kam scheren.
Sorry, maar dit moest ik wel even melden.

Griet
23/09/2006



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik4-11-2005 8:27:56

Theo,

Ga misschien eerst eens een cursus Nederlands volgen.

De klant betaalT méér ipv de klant betaalD méér...

En laat ons nu met rust!

Sofie
7/07/2007



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik4-11-2005 9:09:57

ik heb deze mensen genomen om ons huwelijk te filmen!!!!!


grts cindy 10.06.2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-11-2005 12:16:52

GRRR!!!

We hebben het al vaak gezegd Theo. Geen reclame!!!

En wat ge daar zegt over enkel bij berichtjes over videografen reageren klopt ook niet. Ge hebt al bij verschillende berichtjes die over de mis gingen of over de zaal of over allesbehalve een videograaf geantwoord: 'Hebt ge al aan een videograaf gedacht?'

Dat heb ik op dat moment niet nodig!

Vicky



Theo

 Meld misbruik4-11-2005 14:14:38

Wij kunnen er ook niets aan doen ,dat er tevreden klanten zijn die over ons reclame maken.
En ons aanbevelen.
En,in dit forum zitten er blijkbaar 2 mensen die Griet heten.



gert
12-11-2005
 Meld misbruik4-11-2005 15:22:35

OK, ik ga het ook nog 1 keer proberen duidelijk te maken : Theo en videomanie : HOU HIERMEE OP !!!!! Dit is gewoon verschrikkelijk, op alles moet jij hier persé reageren en het laatste woord hebben !

Hebben jullie je energie niet nodig voor het maken van mooie videoreportages ipv het ergeren van toekomstige bruiden en bruidegommen ?



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-11-2005 18:24:01

Hé,

graag zou ik ook reageren op de totaal onbeschofte manier waarop Videomanie hier iemand aanpakt. Inderdaad, iedereen zijn eigen mening, dus er zullen ook wel mensen zijn die wél tevreden zijn. Maar ook als iemand niet gelukkig is met jullie service of het resultaat moeten jullie kunnen omgaan met kritiek.

En wees gerust: wij kennen heus wel het verschil tussen iemand die een firma aanprijst en iemand die voor zichzelf reclame zit te maken.

Lieve



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik4-11-2005 20:15:58

Aiaiai Theo,

Echt schandalig hoe je hier iemand zo aanvalt! Dit is een forum voor bruiden en bruidegommen die ervaringen willen delen met elkaar!!!! En zoals bij alles heb zowel positieve als negatieve reacties! Als je echt 'professioneel' was dan zou je weten hoe je met zo'n reacties om moet gaan!!!! Echt zielig hoe je hier zo tekeer gaat!
En by the way, jullie hebben ook eens op een bericht van mij gereageerd waar ik op dat moment niets mee was! Als ik vraag of iemand ervaring heeft met onze fotograaf dan hoef ik echt geen bericht of wij al aan een 'videograaf' hebben gedacht!
Dus stop met het lastig vallen van mensen !
Kdenk wel dat ge merkt dat ge precies niet echt meer populair zijt en dat hebben jullie aan jezelf te danken met jullie opdringerige manier van werken!




Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik5-11-2005 9:26:21

Ik ben het eens met onderstaande berichtjes: sluikreclame kan niet en valt ook steeds door de mand. We kennen onze trouwers hier hé.

En of het nu positieve reclame of negatieve is, daar moet je maar tegen kunnen. Ik herinner mij een kapster die hier een tijdje geleden flink tekeer ging over een slecht berichtje over haar. Tja, die willen zich gewoon verdedigen, maar dat komt hier niet goed over en wordt niet gewaardeerd.

Het staat hier misschien verkeerd, maar ik wil het toch even opnemen voor deze mensen. Wij hebben Theo en Deniz genomen om ons huwelijk te komen filmen (15 oktober 2005, feest in't kasteel van Lebbeke). In januari dit jaar had ik hier een berichtje gezet over een fotolocatie in Ninove, ik heb toen een reactie gekregen van Videomanie met wat tips voor locaties. Ik kan me niet herinneren dat daar bijstond: Als je een videograaf nodig hebt, dan... Nee, ik ben zelf toen gaan zien op hun site en heb een mail gestuurd. Wou eens prijs vragen, zoals ik naar vele 'leveranciers' mails gestuurd heb in die periode. Heb toen een mail teruggekregen met een uitvoerig verslagske van wat ze allemaal deden en de verschillende prijzen. Mijne Wim wou toen nog geen videograaf, een fotograaf was al voldoende sjisji voor dienen dag. Na veel zagen, en een paar maand later, kreeg ik toch m'n zin en zijn we eens bij Theo langsgegaan om een demo op te halen. Zij wonen in de streek, en waarom iemand nemen van Antwerpen als er ook hier zijn. We hebben de DVD toen bekeken en vonden hem gewoon goed, alles wat we wouden werd gefilmd en er werd tijd besteed aan details (bv bloemen gefilmd). Hebben terug toen een afspraak gemaakt met hen en zijn op een zaterdag eens langsgegaan om de dag te bespreken. Ik moet toegeven, je bent er niet op een uur buiten, maar Theo kende op het einde beter de dagindeling en het verloop dan mijne Wim :) We hebben alles tot in de puntjes overlopen, hij heeft ons enorm veel tips gegeven, alé alles was goe. Hij is de enige van alle die we gehuurd hebben die dag, die zo lang met ons gepraat heeft hoe we het wouden (zelfs niet de ceremoniemeester, maar van dienen zijn we achteraf ook wel super tevreden, echte aanrader: Lucien Cornelis). Hij is ook gratis, alé zit in het pakket, onze burgerlijke trouw komen filmen op 11/10. Dat moest van ons niet, maar vonden we wel lief dat zij dit speciaal deden. Op de dag zelf waren ze ruim op tijd en hebben we bij mijn thuis nog wat gefilmd. Het verdere verloop van de dag zet ik hier niet neer, want dan wordt het echt te lang.

Er is tijdens die dag één incidentje geweest, maar daar kon niemand iets aan doen. Theo had ons op voorhand verwittigd dat er voldoende licht moest zijn in de zaal, anders kon hij niet filmen. We waren akkoord, dit wisten we, maar bij de tafelafroeping hadden de mensen van de zaal toch de lichten uitgedaan en het was redelijk donker. Ik en mijne Wim en ons ouders stonden nog buiten toen we rumoer hoorden: de zaal wou de lichten niet aandoen en Theo maar tekeer gaan dat hij dan niet kon filmen. Wim is er dan tussengekomen en laten weten dat het ok was. Lichten zijn aangegaan en op het liedje van Star Wars (dat was wel erg, wat een keuze van 't kasteel!) zijn we naar onze plaats gegaan. Voor de openingsdans heeft Wim Theo en de verantwoordelijke van de zaal bij hem geroepen en heeft Wim gezegd dat hij geen toestanden meer wou: er moest daar direct beslist worden hoe het licht moest zijn. Beide partijen akkoord en na een tijdje hebben we onze openingsdans gedaan. Ik wist hier niets van, Wim heeft me dit achteraf verteld.

Wij zijn blij dat we beroep gedaan hebben op Videomanie, we hebben uitvoerig met deze mensen gepraat en weten dat hij enorm veel tijd in je film steekt. Hij wil een afgewerkt, schoon product afleveren en doet daarvoor alles (op ladders kruipen, enorme snelheden halen op autostrade om je voor te zijn, springen, liggen, alé vanalles). Theo is wel iemand die zich graag moeit en graag het laatste woord heeft, maar hij was niet de enige hoor op onzen dag (DJ, zaalpersoneel, deken, ...) :))))) Dit moet je gewoon relativeren en met iedereen goed praten en afspraken maken.

Voor wie het interesseert, binnenkort wordt mijn site geupdate (http://users.telenet.be/eind/trouw/trouwsites.html ) en zet ik alle positieve en negatieve ervaringen erop van onzen dag. En ook foto's!

Groetjes,
'Mevrouw' Daelman



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-11-2005 20:28:19

En de goede dingen mogen eveneens gezegd worden...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...