Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zijn er nog bruidjes uit bornem die op 12/06/2010 trouwen

  20-11-2009 7:59:52
hallo,

wij trouwen op 12/06/2010 in Bornem en nu had ik graag geweten of er nog andere bruidjes zijn die die dag in bornem trouwen?

lesley

lesley
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1170


Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik20-11-2009 15:41:36

Ik trouw niet op 12/06 maar wel in Bornem. Moet nog enkele maandjes langer wachten, wij trouwen op 28/08!

Wat heb jij allemaal al vastliggen?? En waar is jullie feest enzo??

Groetjes,

Sarah



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik20-11-2009 21:52:30

hoi sarah,

bij ons ligt al vast:
gemeentehuis
zaal
traiteur
dj
fotograaf
vervoer
trouwjurk
kapper
make-up
en morgen gaan we onze ringen kiezen bij fede di oro

wat ligt er bij jullie allemaal al vast?

onze feest gaat door in zaal oostenrijk " victorekes" aan het station van bornem, bij jullie?

lesley
12/06/2010



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik21-11-2009 9:40:10

Dag Lesley,

Bij ons ligt al vast:
gemeentehuis
kerk
zaal
fotograaf
make-up + kapper
trouwjurk

We zijn nu bezig met DJ en vervoer. Wie hebben jullie als DJ en wat doen jullie voor vervoer? Ik vind dit echt zo moeilijk, we zijn volop verschillende zaken aan het vergelijken nu.

Ah, ik heb gehoord dat zaal Oostenrijk nog recent vernieuwd is, zal wel de moeite zijn dan, neem ik aan. Wij zijn er zelf niet gaan kijken.
Ons feest gaat door in Het Hof van Coolhem in Kalfort. Dit was veruit de mooiste zaal die we gezien hebben :)

Veel succes bij het kiezen van de ringen!!

Groetjes,

Sarah



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik21-11-2009 18:50:31

als dj hebben wij een neef van mijn toekomstige man genomen, vroeger had hij een discobar maar nu niet meer maar voor ons wou hij het nog eens doen.
als vervoer hadden wij eerst aan een limousine gedacht maar van dat gedacht zijn wij afgestapt en wij hebben wij ceremoniewagens pauwels in sint-niklaas een oude kever cabrio gehuurd( met chauffeur) maar zij hebben een mooi wagenpark vond ik, ze zijn te vinden op internet en je kan daar alle auto's bekijken, ze hebben ook oldtimer bussen enzo maar dat was niet direct onze goesting.
zaal oostenrijk is enkele jaren terug volledig gerenoveerd en wss gaat de zaal enkele maanden voor ons huwelijksfeest nogmaals volledig herschilderd worden maar zij zijn prijs/ kwaliteit wel heel goed.

lesley
12/06/2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...