Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  19-11-2009 14:13:53
Hoi iedereen,

In mei volgende jaar trouwen mijn vriend en ik. Ondertussen zijn we al een beetje aan het kijken naar een huwelijksreis... Maar het is ooozzoooo moeilijk vind ik, overal zijn er mooie stranden!
Heeft iemand misschien een idee welke bestemming ideaal is voor een huwelijksreis?

Ineke
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1312


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik19-11-2009 14:18:47

Bali en Mauritius hoor je veel.

groetjes



monica
22-5-2010
 Meld misbruik19-11-2009 14:41:44

Hoi! Wij trouwen ook in mei en zijn eveneens bezig met het zoeken naar de ideale huwelijksreis.
Wij dachten aan Kenia, Cabo Verde of Seychellen. Alledrie supermooie stranden, maar bij Kenia kunnen we het luilekkerleventje ook combineren met een safari. Maar we zijn er ook nog niet uit. Het enige verschil is wel dat Seychellen beduidend duurder is dan de andere twee!
Toen ik in een 5* sterrenhotel de berekening maakte voor 14d voor ons beiden, wel all inclusive, kwam ik aan 13.000€!!!!!!!
Dat vind ik toch wel echt een meeeeega dure reis. Dus helaas, denk ik, dat we Seychellen zullen meoten schrappen.
We wachten nu volop op offertes van de reisbureaus.



Kim

 Meld misbruik19-11-2009 15:02:27

Hey,

Wij trouwen ook in mei en vertrekken na lang twijfelen voor 15 dagen naar de Dominikaanse Republiek! Lekker luieren in pure luxe!!

Groetjes



Ineke
15-5-2010
 Meld misbruik19-11-2009 15:06:01

Hey Monica,

Wanneer denken jullie dan op reis te gaan?
Vlak na het huwelijk of gaan jullie wachten tot in het najaar?
Ik wil een leuke bestemming maar het moet natuurlijk wel geen stukken van mensen kosten. 13 000 euro is inderdaad superveel, daar zou ik wel wat andere dingen mee doen hoor!



Anke
19-6-2010
 Meld misbruik19-11-2009 16:43:15

Hey, wij gaan in juli op huwelijksreis.
We hadden ook gekeken voor de Seychellen, Mauritius, Kenya... Seychellen idd veel te duur, Mauritius is niet héél warm meer dan en als er niets te zien is moet het op zijn minst heel warm zijn.
Ik ben al veel in Afrika geweest, dat is prachtig. Het reisbureau heeft ons Indonesië aangeraden. Heel mooie hotels en stranden! Eerst rondreizen en het land zien en dan nog een strandvakantie in Lombok. Reisbureau's weten ook waar het ideaal weer is, zonder tropische stormen enzo! Succes



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik19-11-2009 20:52:35

Hey,

Onze droombestemming was aanvankelijk Sri Lanka-Malediven, maar wij trouwen eind augustus en daar is het dan volop regenseizoen. Omdat ik echt het risico niet wil nemen om twee weken in de regen te zitten, kijken we naar iets anders. Wellicht Curaçao, Aruba of Mauritius. De Seychellen zijn inderdaad héél duur! Mexico zou ik ook wel naartoe willen, maar het is dan orkaanseizoen, dusja, pff, moeilijk keuze!



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik20-11-2009 10:02:15

Tja, ik vind dit ook een heel moeilijke beslissing, waar ik al heel lang mee bezig ben.
Ik wou altijd naar Mexico, maar aangezien we eind juli op huwelijksreis willen, zit je dan in het orkaanseizoen.
Dan dacht ik aan een cruise, of naar de Malediven, of Bali, of Kenia.

HELP! Ik weet het gewoon niet.

Nathalie
17/07/2010



monica
22-5-2010
 Meld misbruik20-11-2009 15:26:29

Hey Ineke,
wij hebben niet veel keuze. Mijn ventje staat in het onderwijs en we zjn dus genoodzaakt om in juli of augustus te gaan. We willen er ook minstens 10 dagen tussenuit, liefst 14dagen, dus als het geen zomervakantie wordt, moet ik al wachten tot de kerstvakantie en dan heb je ook vaak regenseizoen op die mooie bestemmingen, dat zie ik ook zeker niet zitten!
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik met Kenia in mijn hoofd zit. Daar hebben ze ook fantastische stranden en een safari is toch ook uniek. En het is ook niet iets dat je nadien met je klein mannen doet..
nu we nog geen kindjes hebben, wil ik liever geen luilekkervakantie doen...
heb jij ondertussen al beslist??



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-11-2009 7:13:04

ideaal voor een huwelijksreis vind ik bali, super mooie hotels, paradijs op aarde, leuke restaurants,..

kenia is idd ook een mooie reis, een safari zou ik wel maximum 3 dagen doen, want dan heb je het wel gezien

ten derde vind ik thailand een aanrader. Bangkok- river kwai - phuket. Als je iets van het land wil zien vb



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums