Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winterbruidjes

17-11-2009 12:30:50
Hallo iedereen!
Met nog maar 24 daagjes op de teller begint het toch wel spannend te worden.
Wie is er net als ik de laatste weekjes aan het aftellen? Zijn er hier nog bruidjes voor december dit jaar?

joke
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1425

e

Meld misbruik17-11-2009 12:33:04

Dag Joke,

Bij ons is het nog 31 dagen en wij tellen ook serieus af. Het mag gaan komen é!

Groetjes
E.

Sofie
12-12-2009
 Meld misbruik17-11-2009 14:02:07

Wij trouwen op 12 december. Dus hier nog 25 dagen op de teller. Vreselijk spannend is het aan het worden. Alle afspraken met bloemist, band, kerk etc nog eens aan het dubbelchecken. Bevestigingen en afmeldingen bijhouden. Laatste hand aan mijn kleedje laten leggen. Minder dan een maand en we zijn getrouwd!

Hebben jullie nog veel te regelen?

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik17-11-2009 17:02:54

Wij trouwen op 19 december nog 32 dagen te gaan !!
Het kort snel in ... we draaien op volle toeren de laatste weken .
Zo goed als alles is in orde,enkel de tafelschikking en enkele kleinigheden moeten nog worden gedaan.
Ik wacht ook nog steeds op een telefoontje van La Sposa voor de eerste pasbeurt van mijn droomjurk ...
Stress genoeg dus :-)

Nog succes allen met de voorbereidingen

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik18-11-2009 7:49:38

Hey,

Hier nog een winterbruidje, maar dan voor 26 november. Nog 8 dagen dus voor mij.
Ben echt serieus zenuwachtig.

Groetjes Jessica

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...