Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan lindsay ivm huwelijksreis naar EGYPTE

  1-11-2005 10:19:05
hallo,

je reis ziet er perfect uit he!
Wij zijn ook naar egypte geweest. hebben de Nijlcruise gedaan. Als ik je een boot mag aanraden neem dan de Magic Life.
Het is gewoon perfect. Ons reisbureau had het doorverteld dat we op huwelijksreis waren en we zijn daar zo verwent geweest.
Om maar een voorbeeld te geven, ze hebben een huwelijkstaart voor ons gebakken op de boot en tijdens het dineren aan al de mensen getoond en toen moesten wij ze aansnijden. De cruis is fantastich. Toen zijn wij naar Hurghada geweest naar hetzelfde hotel als van jou. Voor het moment zijn dat wel twee hotels waar je mag gaan eten. Het is reusachtig groot. Je krijgt een grondplan om een beetje de weg te vinden in het hotel. Maar naar het schijnt zijn al de hotels in egypte zo groot.
Die twee dagen cairo dat je erbij neemt vind ik een goed idee, wij hebben dat niet gedaan dus wij hebben geen piramides gezien want die zijn enkel te zien in cairo.
We hebben heel veel gezien in egypte en we hadden het heel heel warm. maar wij zijn dan ook geweest laatste week van aug. eerst van sept. dan is het daar 40/ 50 graden maar geen schrik het was zalige warmte met een zalig windje om je heen.

Ale ik hoop dat ik je wat kriebeltjes heb gegeven want je gaat een prachtige reis tegemoet!

groetjes annelies

74 dagen getrouwd

annelies
19-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1178


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik1-11-2005 12:18:14

Hallo Annelies,

van het moment dat we besloten hebben om te trouwen, wisten we al dat we naar Egypte op huwelijksreis wilden. Iets unieks, en die cruise lijkt me echt romantisch.

Vrienden van ons zijn er ook op huwelijksreis geweest en vertelden ook dat ze zo in de watten gelegd zijn.

We willen inderdaad echt wel een combinatiereis met Caïro erbij, maar das niet zo gemakkelijk te vinden voor een ietwat schappelijke prijs. Hopen dat de reis die we in de brochure van 2005 gezien hebben, er in de brochure van 2006 nog instaat...

En het hotel Grand Resort ziet er echt prachtig uit!!

Aangezien wij in mei gaan, hopen we op iets draaglijkere temperaturen, zo rond de 30 graden. Ik kan namelijk niet zo goed tegen de warmte.

Bedankt om je ervaringen te delen! De kriebeltjes zijn zeker weer eens aangewakkerd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums