Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 31.10.2009

  12-11-2009 14:45:40
Beste bruidjes,

bijna 2 weken geleden zijn wij getrouwd en zoals beloofd, hier een verslagje van onze dag.

Samen geslapen, om 7u30 opstaan, om 9u naar de kapper om haar op te steken. Dan ging ik richting mijn schoonouders om me te laten maquileren en klaar te maken.
Om 10u30 - 11u kwamen de genodigden toe om naar het stadhuis te gaan.
Iets na 11 kwam mijn ventje toe met het bolleke (fiat 500). Ik moest toch effe een traantje laten toen ik de deur opendeed.
Even later zijn we allen naar het stadhuis getrokken. Een heleboel afgelachen in het stadhuis. Mijn vader had geen vriendin mee en heeft vlug een chinese toeriste aangeslagen om met hem op de foto te staan. 5 minuten later zat ze ook naast hem in de zaal en heeft de hele ceremonie gevolgd.

Na het stadhuis hebben we een hapje gegeten met de familie en dichte kenissen bij schoonouders.

Rond 14u zijn we vertrokken met Nathalie Meirezonne op fotoreportage. Een toffe madam waarbij we erg op ons gemak voelden. We hadden veel geluk met het weer en regelmatig kwam het zonnetje eens piepen.

17u terug naar huis, even opfrissen om dan te vertrekken naar de feestzaal voor receptie. We waren met 70 mensen voor het avondfeest.
Mijn papa moest speechen, omdat mijn vriend dat echt niet zag zitten. Ik hield mijn hart al vast, want mijn vader is een echte grapjas en ik was natuurlijk bang dat hij 1 of andere onozele grap ging zeggen. Maar het tegendeel was waar...hij haalde een kaartje met een tekening uit...wat bleek met vaderdagbrief te zijn van toen ik 5 jaar was met de tekst: Liefste papa, komma. Dit is geen stunt: 'ik hou van je' punt. Al kan ik niet met je trouwen, ik zal altijd v an je houden. Dit is dan de laatste regel, met kusjes van je kleine vlegel. Toen hij dan voorlag stonden de tranen in mijn ogen...wie had dat gedacht.
Na het lekkere eten kwam de openingsdans (die toch tamelijk lukte gezien we nog nooit samen gedanst hadden).

Studio happy Music verzorgde de muziek en die was tip top inorde. Door Dierk stond de dansvloer nooit leeg en iedereen heeft zich heel goed geamuseerd. Als einde koos de dj nog 3 slows waaronder als laatste onze openingsdans, wij moesten dansen en de rest van de mensen stonden als een cirkel rond ons. Een geslaagd einde van ons feest om 3u45.
Om 6u lagen wij in ons bedje en realiseerden we ons dan we nu men. en mevr. vandenbussche heten.

Gisteren zijn we om de foto's geweest en zijn heel blij met het resultaat.

Volgende vrijdag vertrekken wij naar Cyprus op honeymoon.

MET DANK AAN:

Dj: Dierk van Studio happy Music
Fotografe: Nathalie Meirezonne
Feestzaal: Hof ter Mude (Knokke - Heist)
Huur kostuum: gentlemen (izegem)
Kleed: Robel te Roeselare
Ringkussen: www.zomaarendaarom.nl

En natuurlijk dank u wel aan jullie die mij zovele raad hebben gegeven!!!

Enkele foto's vind je terug op:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2786050&id=63...


Groetjes

Sophie

Sophie

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1651


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik12-11-2009 14:50:25

Proficiat Sophie!

Goh klinkt geweldig! Moest lachen met je papa! Moest de mijne nog leven, zou hij net zo een stunt uithalen met de speech, geweldig!
Geniet van Cyprus, ik ga ondertussen naar jullie foto's kijken!

stephanie



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik12-11-2009 15:24:17

Hey Sophie, proficiat met jullie huwelijk! En jouw papa is echt supergrappig! Heel lief dat hij dat vaderdagkaartje nog had! Ik kreeg ook even de tranen in mijn ogen..



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik12-11-2009 15:55:44

Hé sophie

super dat het voor jullie zo'n onvergetelijke dag was!
mag'k even vragen welk kleedje je aan had? het lijkt zo ongelooflijk hard op het mijne! :) mooi kleedje dus!

geniet nog volop na van jullie feest en veel plezier op cyprus!



Sophie

 Meld misbruik12-11-2009 16:02:00

@ kathlijn, ik weet het eigenlijk niet. Er staat geen naam in en heb het niet gevraagd. Het is van een gewoon modehuis. Niet van een specifiek merk. Welk merk is het jouwe?



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik12-11-2009 16:09:54

Sophie

het mijne is van Marylise en heeft net dezelfde stof en plooien als bij jou.
Heb het tot nu toe nog nergens gezien tot nu misschien? :)



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik12-11-2009 19:20:30

Proficiat!
Mooie foto's trouwens!

Geniet van jullie huwelijksreis!



tineke
4-9-2010
 Meld misbruik12-11-2009 21:05:59

Hey Sophie,

Bedankt voor jouw verslagje! Altijd leuk om eens te lezen hoe de GROTE dag nu verlopen is. :-)
Trouwens ook mooie foto's! Nu heb ik wel gezien dat jullie ook een fiatje hebt gehoord, zou ik daarom eens mogen vragen bij wie jullie deze gehuurd hebben en hoeveel jullie hiervoor betaald hebben?
We zouden namelijk ook graag een witte fiat 500 willen hebben voor onze trouwdag.

Groetjes!
Tine



Benny

 Meld misbruik13-11-2009 3:25:06

Was het feest al om 3u45 afgelopen ?
Dat is raar volgens Dierk van happy music speelt hij altijd tot 6 uur !
Was dus gelogen van de dj.




Sophie

 Meld misbruik13-11-2009 12:26:13

@ tineke: mail me even dan geef ik je het mailadres van het fiatje door. braetsophie@hotmail.com

@ Benny: Ik zit met een moeilijke familie, ouders die gescheiden zijn, die niet overeen komen, allemaal op 1 feest is niet evident. En is nog minder evident om ze allemaal tesamen op de dansvloer te krijgen. Dierk heeft dit wel voor mekaar gekregen...en ik ben hem daarvoor ongelofelijk dankbaar. Voor 1 keer dan die mensen hun onderlinge vetes vergeten. Het uur van het einde van het feest doet er niet toe, alleen de ambiance telt! Ik heb een feest gehad die ik mij niet had durven voorstellen. Dus U mag gerust Uw onozele reacties voor jezelf houden.

Sophie



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik13-11-2009 12:55:40

Groot gelijk Sophie, inderdaad een onnozele reactie van Benny!
Onze dj mag nog tot zo laat spelen als hij wil, onze feestzaal legt ons een einduur op aangezien we in een hotel zitten.
Dus het ligt niet altijd aan de dj, denk na voor je reageert!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info