Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJKSREIS

  30-10-2005 17:24:13
Ik vroeg me af welke hotels en bestemmingen jullie gekozen hebben als huwelijksreis. Ik durf ni te lang vliegen (max 4u), dus zou het ni te ver willen. Welke hotels zijn aanraders. Ik heb al gehoord dat je bij sommige korting krijgt voor de bruid en soms zelf helemaal gratis! Hebben jullie leuke tips?

Nathalie
29-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1367


Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-10-2005 18:16:06

Wij gaan naar tenerife, een combinatie van noord en zuid... staat ook vermeld in de thomascook reisgids!

is ongeveer 4 uurtjes vliegen!
groetjes,
Els



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik31-10-2005 9:37:49

Hoi Nathalie,

Wij gaan op rondreis in 'Bella Italia'! We vertrekken op dinsdagmorgen 15/08/06 met het vliegtuig (Virgin Express)naar Rome! In de namiddag nemen we er onze fotoreportage en ook op woensdagmorgen staat onze fotoreportage op het menu! In de namiddag vertrekken we richting Toscane met de wagen! Die nacht overnachten we ergens in een gastenverblijfje in Perrugia! Dan reizen we door naar Firenze, waar we 2 dagen verblijven dan rijden we door naar Pisa om dan te overnachten in Venetië, ook daar verblijven we 2 dagen, en dan gaat het richting Verona om zo door te rijden naar Milaan, ook 2 dagen! Daar nemen we dan weer het vliegtuig naar huis! Onze reis duurt 11 dagen en 10 nachten! Je moet dat natuurlijk zien zitten een rondreis als huwelijksreis! Maar we hebben ons hartje verloren in Italië!
Veel succes met de zoektocht!
Ik zou eens langsgaan in het reisbureau en vragen welke hotels ze kunnen aanraden!
Als je kijkt in de reisgidsen dan zie je bij de hotels staan als er effectief bruidskorting is!

Grtz Debra
(11/08/06)



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik31-10-2005 10:08:54

Hey Nathalie,

wij trouwen op 06/05/06 en willen de week erna op huwelijksreis vertrekken naar Egypte. Eerst een nijlcruise van 7 dagen, daarna 2 dagen Caïro en dan nog 5 daagjes uitblazen in Hurghada, liefst in hotel Grand Resort, ziet er echt sprookjesachtig en romantisch uit.

We hebben onze droomreis zien staan in de brochure van Jetair. We moeten nog wel wachten tot januari, tot de nieuwe boeken uit zijn. Dus hopen dat die reis er nog in staat. Ik heb ook al zien staan dat er kortingen zijn voor de bruid en extraatjes zoals een fruitmand of zo. Maar of dit nu echt de moeite is...

Egypte is ong. 4,5 u vliegen, dus nog goed te doen. Het lijkt ons een heel mooie reis, met een cruise erbij, best romantisch. En Egypte is uniek hé. Net zoals je huwelijk ;-).



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik31-10-2005 13:26:49

Hey

Ongeveer 3 jaar geleden zijn wij op reis geweest in Kreta (dat was onze eerste reis samen), we zaten daar in een hotel dat gloednieuw was en helemaal gericht op koppeltjes (geen krijsende kinderen aan het zwembad!). Ze hadden heel grote promoties voor huwelijksreizen: de bruid is gratis, zelfs als je een suite zou nemen, voor de toeslag is de bruid ook gratis! Er waren ongeveer 8 koppeltjes van ons vliegtuig dat ook in dat hotel zaten, waarvan er 5 op huwelijksreis waren. Ik ben wel de naam van het hotel kwijt, maar het ligt in de buurt van Chania en komt uit de Neckermann brochure (zal thuis nog eens zoeken naar de juiste naam). Er is ook veel te doen in Kreta, Chania is heel mooi en gezellig (romantisch), maar je kan ook sportievere dingen doen zoals mountainbiken in de bergen (voornamelijk naar beneden :)) of uiteraard de Samariakloof (heel zwaar maar echt de moeite waard!)

Groetjes

Vicky



eef
8-7-2006
 Meld misbruik31-10-2005 15:23:00

Hey vicky,

laat zeker iets weten wanneer je de naam van dat hotel teruggevonden hebt, want wij zijn ook geinteresseerd!



Sofie
10-10-2005
 Meld misbruik31-10-2005 17:17:18

Wij zijn net terug van Gran Canaria. Daar is het het ganse jaar door mooi weer ongeveer 25 graden en dit op 4u a 4u30 vliegen.
Wij hebben een enorme korting gekregen voor de bruid en ook ter plaatse was er een mooiere kamer met zeezicht voorzien. Ook stond er een mooie fruitmand en een flesje champgne op de kamer.

Het hotel was van een goeie bekende keten RIU.

de naam was de RIU Vistamar
en stond in de jetair brochure

groetjes en nog veel suces.

Geniet van alles want het is zo leuk!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums