Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel schenk je?

  30-10-2005 17:21:16
Volgende week moeten we naar het huwelijksfeest van een nicht en ze vraagt geld.
Aangezien zij de eerste in mijn kennissenkring is die trouwt,heb ik er geen gedacht van hoeveel je zo geeft.

Wij mogen aanschuiven vanaf de hoofdschotel en dessert.
Zelf gaan we volgende zomer ook trouwen en op deze wijze kunnen we dus een gedacht vormen.

Groetjes...

Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 916


Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-10-2005 18:15:10

kijk eens een maand terug, daar waren mensen compleet niet tevreden met cadeaus die ze kregen!! Om maar te zeggen: dat is echt wat je er zelf aan wil en kàn geven!!



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik31-10-2005 9:27:42

Hoi Nathalie,

Inderdaad, wat kan en wil je geven? da's voor iedereen iets anders!
Wat ik er wel bij kan zeggen, je vindt bijna nergens geen menu meer onder de 50 euro! Dat hebben wij toch ondervonden als we naar verschillende feestzalen zijn geweest!
Bij ons komt de menu op 63 euro/persoon en geloof me dat is niet eens de duurste menu maar ook niet de goedkoopste! Ons menu valt er zo wat tussen!
Als wij vroeger naar een trouwfeest gingen gaven we 100euro/koppel voor mensen die we heel goed kennen maar nu dat we zelf eens de prijzen hebben gezien denk ik dat we onze cadeau gerust wat mogen verruimen! Maar daar doet ieder natuurlijk van wat hij wil!
Veel succes en ook nog veel plezier met de voorbereidingen van jullie trouwdag!

Grtz Debra
(11/08/06)

P.S Wanneer trouwen jullie?



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik31-10-2005 9:33:36

Natuurlijk geef je wat je zelf wilt. Ter info: wij geven doorgaans 100 euro voor 2 personen. Als ik nu de cadeaus bekijk die wij krijgen van onze gasten, lijkt dat me een goed gemiddelde: er zijn er die meer geven, en minder ook. Ik begrijp dat je niet uit de toon wil vallen, daarom dat ik er toch een getal wou opplakken. Maar wij maken geen onderscheid of iemand nu veel of weinig geeft hoor, veel hangt ook af van hoeveel iemand kan missen he.
Liefs
Barbara



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik2-11-2005 13:26:04

100 € pp. wordt gegeven als bedrag normaalgezien !



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik3-11-2005 14:29:32

Hey,

Wij gaven vroeger altijd iets rond de € 75
Maar inderdaad, nu ook wij gezien hebben hoe duur zo'n menu wel is, hebben we er nog eens € 75 bij gedaan, wat toch zo'n € 150 is.
Natuurlijk kiest ieder dat voor zich, maar wij hebben juist een huisje gebouwd en gaan zelf trouwen, dus hebben wij onze centjes hard nodig momenteel.

Groetjes,
Sofie
707/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...