Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - Morgen vertrekken we eindelijk...

  10-11-2009 13:00:11
Hi allemaal

Wij zijn ondertussen 6 maanden getrouwd, en hebben tot nu moeten wachten om op huwelijksreis te gaan. We gaan naar Australië en deze periode is gewoon de beste periode, maar het was heeeeel lang wachten! Veel te lang wachten! Het wachten wordt nu eindelijk beloond, en morgen vertrekken we dus voor 4 weken richting Australië! JIHA... Ik moest het gewoon even kwijt!! :-)

Ik wens jullie ongelooflijk veel plezier bij de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk! Het is een magische dag! Geniet met volle teugen van elk moment.

Groetjes
Karolien.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1136


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik10-11-2009 14:16:09

Amaai na zo lang wachten, wat een beloning! Geweldig seg! Geniet er ten volle van!
Wij zouden ook heel graag naar Australië gaan, maar is naar het schijnt heel duur he. :( Ale ja jullie zullen het wel weten!

Veel plezier!!!



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 10:56:45

fantastisch! wij gaan ook naar Australië!
ik ben er 8 jaar geleden al eens geweest en het is het prachtigste land dat ik al gezien heb!
veel plezier bij de aussie's, proef zeker eens vegemite :-) en plaats zeker nog een berichtje met de foto's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums