Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na huwelijk - samenwonen, bijna geen tijd meer voor onszelf.. :-(

  9-11-2009 10:08:01
Ladies,
Dit is geen reclame maar gewoon een vaststelling.
Ik heb hier maanden op het forum gezeten in aanloop naar ons huwelijk in september in Zulte. Nu we samenwonen en ons leventje vaste vorm begint te krijgen merk ik dat er veel tijd kruipt in het poetsen van ons huis.
Nu, ik werk in een bedrijf die actief is met dienstencheques in regio Waregem, Kortrijk, Zulte, Deinze, De Pinte, Sint Martens Latem, Gent, Destelbergen, Sint Amandsberg, Heusden enz..
Mochten jullie meer info willen, neem gerust contact op en dan bezorg ik jullie de nodige vrijblijvende info.

Groetjes,
Sofie

Sofie
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1228


Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik9-11-2009 10:10:02

Dit was ik nog vergeten te zeggen:
Jullie mogen jullie gegevens hier achterlaten op het forum of me zelf contacteren op sofie_delodder@hotmail.com.

Groetjes!



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-11-2009 12:37:24

vraag me af wat jij dan onder de term reclame verstaat?
want dit is er volgens mij wel



s
1-6-2007
 Meld misbruik9-11-2009 12:42:13

Ik vond het zo raar dat je begon met dit is geen reclame maar een vaststelling tot ik de opsomming van de gemeentes zag waarvoor je werkt...
Goed geprobeerd, maar het is en blijft reclame.

Trouwens: als je samenwoont voor je trouwt en dan is er toch niet plots een verschil in het huishouden. Dat blijft toch even veel of weinig??
Dus ik vind je reclameboodschap niet eens goed.



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik9-11-2009 13:01:29

hmmm.. wat heeft dit te doen met trouwen/trouwfeest voorbereiden????

Beetje misplaatst hoor, misschien eens proberen op een site zoals babyplaza, want ik denk, eens je een kindje hebt, dat je nog minder tijd zal hebben om te kuisen dan wanneer je gewoon getrouwd bent, want trouwen verandert toch zoveel niet aan je dagelijkse leven??



Kim
18-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 13:07:09

Ik snap dit ook niet goed hoor?! Ofwel heb jij een heel druk leven, ofwel kan je niets organiseren? Dus ik hou m'n hart vast als er bij jullie ooit kinderen komen.
En zet je reclame inderdaad op een ander forum.



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 13:32:33

Pff hoe zinloos om je bericht te openen...
Lijkt toch wel verdacht veel op één of andere zelfstandige die geld ruikt. Helaas voor jou trappen de mensen hier niet in!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-11-2009 22:40:27

Vraag je nu plaatsen waardat je kan gaan kuisen???? Een beetje duidelijker graag.

groetjes, Carolina



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik10-11-2009 6:36:24

Zelf ben ik geen poetsvrouw, ik ben de planningverantwoordelijke in een bedrijf.

Ik wist dat zulke reacties gebruikelijk waren dus ik had me er al op voorzien.
Ik bedoel het écht goed, wij zijn pas na ons huwelijk gaan samenwonen en sinds kort heb ik een poetsvrouw met dienstencheques uit het bedrijf waar ik werk en wij zijn daar enorm door geholpen...

Mochten er mensen interesse in hebben om iets meer tijd voor leuke dingen te hebben, dan kan je me steeds contacteren.

Groetjes,



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-11-2009 7:58:11

Het blijft toch een raar bericht hoor, het is een beetje misplaatst hier op het forum!
Ik denk ook niet dat het nodig is om reclame te maken voor dienstencheques, daar kent iedereen ondertussen al wel het bestaan van!



sophie
4-6-2010
 Meld misbruik10-11-2009 13:10:11

hehe
ofwel ben je niet gewoon van de handen uit de mouwen te steken maar een goede huisvrouw maakt tijd voor haar huishouden. Op een halve dag is de klus geklaard tenzij je zo slordig bent! ik sluit mij hier aan bij de andere dames, ik heb 2 kinderen en doe ALLES alleen en toch heb ik nog tijd genoeg voor mijn eigen...
Reclame maken hoort hier niet thuis, in plaats van hier je energie in te steken, doe je huishouden ;-)

veel kuisgenot



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik10-11-2009 14:32:06

hahahaha
Klopt, op die tijd had je de woonkamer kunnen stofzuigen! :)



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-11-2009 19:01:05

Bwah, ik vind 't ook verdacht naar reclame neigen, maar dat neemt niet weg dat 't wel waar is. In meeste ouderlijke huizen moet je er als inwonend kind minder doen, wel helpen, maar dat dekt zeker niet het hele huishouden. Wanneer je dan samenwoont/trouwt, merk je dat verschil hard. Badkamer/keuken poetsen deed ik nooit, op kot was 't ook 'n poetsvrouw. Daardoor besefte ik da'k behoorlijk verwend was. Voor de goede vrede ook iemand laten komen met dienstenscheques, netto betaal ik 16 euro ofzo, terwijl ik er 4-6 uur over zou doen, tijd waartoe ik niet kom bovenop m'n full time job en sociaal leven. 't Is keuzes maken, anderen vinden het geldverspilling, ik vind het een bewuste keuze voor meer tijd, enfin, meer tijd spenderen zoals ik het wil.
Ieder heeft daar zijn mening in en da's goed, maar laat ons elkaar in waarde laten door die te respecteren, of mensen nu iemand in dienst hebben of niet!



Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik15-11-2009 20:20:18

Wat een triestig bericht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...