Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk en gemeentehuis

  8-11-2009 11:39:41
Hallo iedereen,

graag had ik zeld mijn kerk en gemeentehuis op een andere dag gedaan. om toch meer tijd te hebben die dag en niet te stressen maar mijn ventje niet. hoe kan ik hem nu ompraten :). hoe ziet jullie dag eruit.

grts cindy

cindy

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 988


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik8-11-2009 14:13:23

Zorg ervoor dat de ceremonie in de kerk vrij vroeg begint, dat hebben wij toch gedaan. Wij trouwen voor de kerk om 11.30u en als je dan ziet hoeveel tijd je nodig hebt om je klaar te maken enzo, is het praktisch niet mogelijk om dan 's morgens ook nog eens voor de wet te trouwen ;-)

Wij trouwen dus voor de wet de week ervoor...

Succes!

Deborah 17/7/10



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik8-11-2009 19:02:41

waarom is het persé stressen als je alles op dezelfde dag zou doen? ik denk dat het een kwestie is van goed organiseren...natuurlijk op voorwaarde dat wet,kerk en feestzaal geen 10tallen kms uit mekaar liggen.

Als je bvb om 11u30 voor de wet trouwt en om 14u00 voor de kerk, dan fotos nemen en om 18u00 in de zaal voor receptie...mijn vriendin heeft het zo gedaan maandje geleden en niks stress, integendeel die hadden tijd over!

wij trouwen om 12u00 voor de wet, gaan dan fotos nemen, om 15u voor de kerk en om 17u30 in de zaal.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik8-11-2009 19:45:26

Ik zit ook nog met dat dilemma maar neig meer en meer om op andere dag voor de wet te trouwen.
Uiteindelijk is voor de wet trouwen voor mij maar een formaliteit, en dan zou ik dag zelf minder stress hebben en misschien meer kunnen genieten.
Probleem is dat wij maar 6maanden op voorhand onze wettelijke trouw kunnen vastlegge (dus ook niets laten noteren in potlood ofzo), en da is heel vervelend want voor mijn keuze te maken hangt veel af van uur waarop we voor wet zouden kunnen trouwen.

Dus je bent ni de enige met dit dilemma!:-)

Lore (7/8/2010)



Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik9-11-2009 11:28:40

Hey,
wij trouwen de dag voor ons kerkelijk huwelijk voor de wet. Aangezien het gewoon teveel kilometers zijn... En uit gemak, hiermee bedoel ik dat ik zaterdagmorgen me kan klaarmaken op ons gemak en ook mijn moeder, zussen, bruidskindjes,...
Maar da's voor iedereen ook wel anders eh :)

Succes!

Noortje
17/07/10



Kathleen
24-4-2010
 Meld misbruik9-11-2009 11:31:24

Wij doen alles op dezelfde dag. Wij trouwen om 10u voor de wet en om 11u voor de kerk. Ze zeiden op het gemeentehuis dat het maar een half uurtje zou duren. En de kerk ligt in dezelfde straat. Hopelijk voor ons dus geen stress wat tijd betreft.

Groetjes
Kathleen
24/04/2010



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 14:41:37

Wij trouwen ook op dezelfde dag voor wet en kerk. Om 13u trouwen we voor de wet en om 14u voor de kerk. De kerk ligt op 500m van het gemeentehuis.
Zo hebben we de hele voormiddag tijd om ons klaar te maken en zitten we tussen kerk en receptie niet met teveel tijd die overbrugd moet worden.

Lieve
04/09/10



Nele
13-2-2010
 Meld misbruik9-11-2009 20:31:44

Hé! Wij zouden ook eerst alles op dezelfde dag doen, maar om de reden die jij geeft hebben we een week eerder voor de wet. Ben nu erg blij want bij ons zou 't met de foto's niet zo goed haalbaar geweest zijn; onze fotograag wil nl alles trekken voor de kerk en dan moest het ook nog voor de wet, dus we zouden er die ochtend dan erg vroeg moeten aan beginnen, dat heeft voor ons de planning doen veranderen; ook omdat we in winter trouwen en er in de late namiddag niet genoeg licht meer was volgens de fotograaf..Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...