Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GASTENLIJST

  27-10-2005 13:08:54
12/11/2005 is de datum de gasten ons ten laatste moeten verwittigen van hun aanwezigheid.
Is het onbeloofd om een paar dagen vooraf een sms of e-mail te sturen om hen hieraan te laten verwittigen;
Vooral de mensen van de receptie laten niets horen.

mirella
3/12/2005

mirella
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1171


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik27-10-2005 13:32:27

Nee ik zou dat doen
tenslotte het is jullie geld he en jullie mogen toch weten wie komt en wie niet.
Stel je voor dat je te weinig besteld en plots staan die daar oei ja sorry ik heb geen eten :))))


grts



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik27-10-2005 13:40:51

Ik heb dat ook gedaan aan diegene die na die datum nog niets hadden laten weten, eens opgebeld en hen vriendelijk gevraagd wat ze gingen doen.
Wij hadden ook een goede feestzaal waardat wij nog tot op dag vooraf onze trouw het exact aantal mochten doorgeven. En kmoet zeggen in die laatste week hebben toch nog enkele afgezegd. Bij vele feestzalen is het min. een week vooraf dat alles vast staat.

Groetjes



gert
12-11-2005
 Meld misbruik27-10-2005 15:18:51

Hey mirella,

Wij hebben dit zo gedaan. Ook bij ons was het vooral voor de receptie een probleem. Men moest bij ons iets laten weten vóór 25 oktober en wij hebben aan diegenen waarvan we nog niets wisten een mailtje of sms verstuurd den 23e met de boodschap "denken jullie er aan om ons iets te laten weten vóór 25/10/2005?"

Groetjes,
Gert



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik27-10-2005 15:43:13

Thank Gert;
Ik denk dat wij dat ook gaan doen. Dergelijk bericht is niet opdringerig en geeft toch een duidelijkheid dat we op hun antwoord zitten te wachten.

Mirella
3-12-2005



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik27-10-2005 17:32:19

Hey Mirella,

ik zit ook met dit probleem en dacht de mensen pas op te bellen na 10/11(datum tot wanneer wij ze laten bevestigen)

Denk inderdaad dat de oplossing van Gert een goed idee is. Is niet opdringerig maar geeft toch aan dat we een antwoord appreciëren.

groetjes
kathleen
03.12.05



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik28-10-2005 10:19:11

Ik had een deel van onze gasten op de laatste dag waarop ze konden verwittigen nog een mailtje gestuurd, en ik kreeg meteen antwoord terug van iemand: "ik was van plan je vanavond te bellen, en nu mail jij al..." Ik heb spijt dat ik een beetje ongeduldig geweest ben, het komt toch niet goed over om de mensen al op te jagen als ze nog niet te laat zijn. Veel mensen wachten gewoon tot de laatste dag, en daar is natuurlijk niets mis mee. Ik zou zeker mailen of sms'en, maar pas de dag nadat de verwittigingsperiode is afgelopen. Dat komt anders zo slecht over bij mensen die het zeker niet vergeten waren, maar gewoon op de laatste dag gingen verwittigen. Groetjes, Barbara



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-10-2005 16:28:16

Hey,

ik zou dat ook doen hoor. Er zijn inderdaad veel mensen die het vergeten of helemaal niets laten weten, maar dan wel komen opdagen. Dan zijn zij eigenlijk onbeleefd en niet jullie. Misschien wel wachten tot de dag nadien?

Groetjes,
Lieve



caroline
10-12-2005
 Meld misbruik21-11-2005 15:44:28

Bij ons is ook de receptie een probleem. Slechts de helft heeft spontaan iets laten weten. Bij ons gaat iedereen een deel van die mensen opbellen of sms'en. Mijn ouders de mensen die zij hebben gevraagd en mijn toekomstige schoonouders de mensen die zij hebben gevraagd.
Voor het avondfeest moesten we ook enkele mensen opbellen. We hebben wel gewacht tot vandaag, de dag na de verwittigingsperiode.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...