Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opluistering avondfeest

  26-10-2005 19:23:05
Hallo,

Wij zijn op zoek naar muzikanten die het avondfeest tijdens de maaltijd wat kunnen opvrolijken. We hoorden dat er zo 2 gitaristen bestonden die gewoon de gasten om verzoeknummers vragen en die vervolgens spelen. Kent iemand dergelijke muzikanten (regio limburg)?

Jan
18-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1090


Katya
12-8-2006
 Meld misbruik26-10-2005 22:24:42

Hallo,

Ik denk dat jij het duo TiLT in gedachten hebt. We hebben ze ooit aan het werk gezien en gehoord op een 25-jarig jubileum. En ze zijn echt goed, gegarandeerd de hele zaal op zijn kop!
Wij hebben er ook aan gedacht hen te vragen, maar hebben uiteindelijk gekozen voor muzikanten binnen onze vriendenkring om onze receptie op te luisteren.
Je kan alvast eens kijken op hun website www.duotilt.be

Veel succes nog met de voorbereidingen.

Katya
12/08/06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik27-10-2005 10:25:56

Als ik me niet vergis dan doet trio graffiti dit ook. Ze spelen viool, accordeon en gitaar. Zelf heb ik ze nog niet samen bezig gehoord, maar de violist wel. Die speelt alvast schitterend. Je krijgt er echt kippenvel van.



Elke
11-11-2005
 Meld misbruik27-10-2005 15:47:41

Jan,


wij hebben en groepje van 8 muzikanten die op ons avondfeest komen spelen. Ze spelen allemaal covers. Muzikanten: gitaar, zang, keyboard, drum, saxofoon, trompet. Ze hebben een website: http://www.punchmusic.tk/
Je kan altijd bij hen eens informeren.

Groeten

Elke



sanderijn

 Meld misbruik2-11-2005 11:19:08

hey,
ik ben zelf professionele violiste en speel in groepje.
Wij (viool, altviool/fluit/gitaar en cello) brengen zowel klassiek als Ierse folk en treden op voor alle mogelijke gelegenheden. We speelden oa ook op de Floraliën en blijkbaar valt ons genre erg in de smaak bij het grote publiek. Neem gerust contact op!
groetjes,
Sanderijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...