Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes

  26-10-2005 17:58:09
Hoi iedereen,

het kan zijn dat deze vraag al eens gesteld is, maar hoeveel misboekjes voorzien jullie zoal??

Idem vraag voor aantal kadootjes voor de kindjes...

greetz,

sofie

sofie
18-2-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1137


kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik26-10-2005 23:36:23

Hey Sofie,

wij voorzien een 60 tal misboekjes en een 30 tal snoepjes voor de kindjes. Ik ben gewoon alle mensen afgegaan die mogelijk naar de mis zouden komen en heb die opgeteld. Idem voor de kindjes.

Enkel over de snoepjes twijfel ik nog een beetje ... ik zou het zo erg vinden mocht er een kindje geen cadeautje hebben ....

groetjes
kathleen
03.12.05



Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-10-2005 7:23:11

Wij voorzien een 100 à 150 boekjes, en voor de kindjes ook een 30-tal snoepzakjes...



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik27-10-2005 8:09:17

Hallo Sofie

Ik heb ook altijd gehoord min. 100 misboekjes ! Er komen nl. altijd mensen van wie je het niet verwacht ...

Van de snoepjes heb ik geen idee ! Mss idd best eens de kindjes tellen waarvan je denkt dat ze zullen komen !

Groetjes

Lien



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik27-10-2005 13:46:44

Amaaj khoor hier veel misboekjes!
Het is natuurlijk ook afhankelijk grote familie of niet.
Wij hebben aantal misboekjes genomen voor enkel de familie en diegene van vrienden die we zeker waren die gingen komen. Voor al de rest die niets liet weten niet. Ik had er een 45-tal gemaakt, veel geld wilde ik daar niet aan geven want vele gooien het toch weg of lieten het liggen.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-10-2005 12:24:44

Ik ga er toch ook een 100-tal laten drukken. Wij hebben nochtans ook een kleine familie, en niet zo heel veel vrienden. Maar wel veel collega's. En veel kennissen. Je weet inderdaad nooit wie er allemaal komt. We verwachten ook wel veel mensen uit de buurt. En te weinig zou toch ook zonde zijn...



Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik30-10-2005 10:44:53

Wij hebben een 50-tal misboekjes en een 15-tal cadeautjes voor kindjes gemaakt. Daarmee kom je normaal wel toe. Tenzij je al op voorhand weet dat er veel mensen en kindjes komen. Probeer eens op te schrijven hoeveel kindjes er zullen komen naar je gedacht en dan neem je er nog een paar bij voor de zekerheid. Veel geluk he meisje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...