Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare feestzaal gezocht in regio oost-vlaanderen

  2-11-2009 23:47:53
Wij zouden volgende zomer eind juni willen trouwen, de 24ste of 25ste, of als het niet anders kan begin juli.
Ik heb al enkele zalen bekeken maar ik verschiet toch wel van de prijzen. 60 euro per persoon vind ik toch wel net iets te veel, wij zouden een 140tal mensen vragen en dat is simpelweg niet betaalbaar voor ons.
Zijn echt alle zalen zo duur (dan moet ik al niet meer verderkijken en me er misschien gewooon bij neerleggen), of zijn er andere die het voor minder doen? Hopelijk weten jullie iets!

Hannes
25-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2509


Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik2-11-2009 23:55:33

Bij de zalen waar ik ging kijken (West-Vlaanderen) was 74€ per persoon het minste wat ik tegenkwam (wel all-in dan) dus 60€ is wel een deftige prijs.

Misschien dat je de kosten wat kan drukken door bijvoorbeeld een grote barbecue te geven, maar daar zullen andere bruidjes je waarschijnlijk meer over kunnen vertellen :)



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik3-11-2009 6:01:15

Een buffet of walking dinner zijn ook vaak wat goedkoper.
Voor een diner lijkt 60€ p.p. me een normale prijs te zijn... Zeker als dit all-in is (dus ook met dranken enzo)

Groetjes,

Sarah



Sofie

 Meld misbruik3-11-2009 8:16:42

Het gemiddelde is toch eerder 80 euro denk ik dus 60 euro is echt geen slechte prijs
Inderdaad mogelijk om een BBQ te doen of een buffet of zo, dan zal je wel goedkoper af zijn

Ik denk dat dit mogelijk is in verschillende zalen in Oost-Vlaanderen, meestal staat dit al op de website vermeld

succes!
Sofie
15/05/10



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-11-2009 8:51:05

wij doen een bbq, en met alles inbegrepen, drank, eten, dessert, komen we op 62€pp. En dat is dus goedkoop... Maar hebben dan geen zaalkosten. Wij hebben ook een beperkt budget, en hebben daarom in de gastenlijst gesnoeid: alleen familie en goede vrienden...



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik3-11-2009 8:59:25

wij betalen 450 euro voor onze zaal( deze is in bornem, aan de grens met oost- vlaanderen)
en voor de traiteur betalen wij 38 euro per persoon (receptie, koud buffet en dessertenbuffet) drank moeten wij wel nog apart aan de uitbater van de zaal. deze is wel tegen een goedkopere prijs dan dat je gewoon in het cafe betaald. en voor wij en warme dranken mogen wij zelf zorgen dus die moeten wij niet afnemen bij de uitbater.
wijn hebben wij wel besteld via de traiteur omdat we dan enkel moeten betalen wat er verbruikt wordt en er dan ook zelf geen werk aan hebben. als we het gingen kopen in bv de colruyt zit je altijd met je overschot natuurlijk en nu niet.

ben je misschien van in de buurt van bornem dan kan ik je eventueel wel laten weten waar onze zaal is

lesley
12/06/2010



natasha
23-7-2010
 Meld misbruik3-11-2009 16:29:26

ga eens luisteren in TEN DAUWE te Aalter. Die zijn goed qua prijs en alles is bespreekbaar. 't Is natuurlijk ook te zien wat jullie willen hé, je kan er zo ver in gaan in de menu als je wil hoor en dat is overal zo!

groetjes



Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik3-11-2009 18:03:04

Hallo

ik vind dat echt niet veel geld ! Hier in het ANtwerpse zit je al makkelijk aan 80 euro per persoon, en dan heb je meestal nog zaalhuur erbij.

Als je budget beperkt is, probeer dan de gastenlijst wat in te korten, en bepaalde mensen enkel naar je dansfeest te laten komen.



Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik3-11-2009 21:43:52

Hallo,

Wij zijn eens gaan kijken naar het brouwershof in Affligem (ligt juist op de grens met Brabant).
Deze werken met een vaste traiteur en dj. De huur van de zaal is 500 euro, dj 400 euro, maar de rest maak je zo duur je zelf wilt. Want je kan je eigen wijnen consumeren (geen kurkrecht moet je betalen)het bier enzo zijn heel goedkoop. Ik geloof dat het 20 belgische frank voor een pintje was en en 20 cent of zoiets voor water enzo (prijzen 2009).
Dus ik denkt dat je zeker met 40 euro per persoon zou toekomen en dat 30 euro ook nog haalbaar moet zijn.
Wij hebben niet voor deze zaal gekozen, omdat het niet zo echt onze stijl (stijl anno 1700) was en dat het aan een redelijke drukke straat gelegen is.
Je kunt maar eens een kijkje brengen, want ze doen niet aan reclame via internet. Ze geloven eerder in mond-aan-mond reclame.

Veel succes nog met jullie zoektocht!



Kate
26-6-2010
 Meld misbruik7-11-2009 17:40:54

Hey,
vrienden van ons trouwden een goed jaar geleden in Ten Dauwe (Aalter). Ze hebben een gezellige tuin en de feestzaal was heel mooi opgemaakt.
Wij hebben er lekker gegeten (klassieke menu) en onze vrienden zeiden dat het daar op ongeveer 58 euro per perszoon (all-in)kwam. Ze zijn er naartoe gegaan en hebben daar gezegd hoeveel hun budget was en dan gevraagd wat ze daarvoor konden krijgen. Mss kunnen jullie daar ook eens gaan zien ?
Wij gaan er zelf ook ons trouwfeest doen (2011) omdat het volgens onze vrienden één van de goedkoopstte zalen is in de omtrek en wij ook niet zo een groot budget hebben.

Groetjes



dominique
17-9-2010
 Meld misbruik13-5-2010 16:30:06

Hoi ,

Wij trouwen op 17/9/2010 en ons feest gaat door in De Lage Vuurse in Oostakker.
Alles is al geregeld met Christophe de uitbater een zeer symphatieke gast waar je alles kan mee bespreken.
Wij geven een receptie, een buffet en dessertbuffet met dranken forfait erbij komen we aan ongeveer 50 euro de persoon.
Echt een aanrader om eens te gaan luisteren en iets te bespreken.

Veel succes.
Dominique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...