Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie gezcoht omgeving grimbergen

  25-10-2005 19:03:31
Helaba,
wij trouwen 27.05.06 en de fotolactie dat ik vind niet makkelijk.
Wij denken aan de dierentuin Planckendaen maar wat bij regen dus we moeten zeker nog alternatief hebben. Als iemand ideetjes heeft.
alvast bedankt he

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1016


kristel
8-7-2006
 Meld misbruik25-10-2005 22:20:00

hallo, wij zijn van grimbergen en wij gaan trouwen 8/07. Wij hebben als locatie de plantentuin van Meise genomen. Wij zijn ook op zoek naar een binnenlocatie maar momenteel nog geen gevonden. Mijn 2 vriendin zijn vorig jaar in juni getrouwd ook beide van grimbergen. de ene heeft foto's getrokken in planckendael en de andere heeft de foto's in het Prinsenbos gedaan. veel succes met je voorbereidingen



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik26-10-2005 9:30:30

hey

wij trouwen volgende week vrijdag (4/11) en nemen foto's in de plantentuin van meise; grote voordeel is net dat dit ook een binnenlocatie vormt! wij vinden de serres heel tof, dan kun je woestijn- en tropisch regenwoud- etc foto's trekken ook al is het buiten koud en nat!

liefs
barbara



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik26-10-2005 9:51:28

hoi Barbara!

Wij zijn op vrijdag 16 september getrouwd en we hadden ook de Plantentuin als locatie. Toen we aankwamen, druppelde het nog wat, en toen zijn we foto's gaan maken in hun plantenpaleis, dat zijn die supergrote serres, en het is echt ontzettend mooi geworden!! Nadien scheen de zon en zijn we buiten nog foto's gaan nemen in de Plantentuin, het is allemaal heel mooi geworden. Echt een veelzijdige locatie dus! Je mag trouwnes gratis binnen met de fotograaf en bruidskindjes die dag en ze laten je i.g.v. regen langs de 'dienstweg' naar het plantenpaleis gaan.
In Grimbergen heb je eventueel de sterrenwacht, het fenikshof, de molens (okee dat zijn nu wel cafeetjes maar ik veronderstel dat er weinig volk zal zitten op het moment van jullie reportage?), de charleroi hoeve ... tal van mogelijkheden dus! Maar ik denk wel dat de Plantentuin in Meise meer verschillende mogelijkheden biedt omdat het groter is (en de serres zijn in thema's ingericht, victoriaanse tuin, woestijntuin, tropische tuin, ... ook buiten: engelse brug, amerikaanse esdoorns, ... staat allemaal op de site)
succes ermee en groetjes!

Gaelle



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik26-10-2005 9:51:56

Ik ben zelf van merchtem maar mijn feest gaat door in Grimbergen. Salons de Romree. Daar kan je ook mooie fotos maken.

Ann
20/05/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...