Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed passen

  28-10-2009 19:36:48
Hallo medebuidjes,

Binnen een 2-tal weken ga ik naar enkele winkels om een bruidskleed te zoeken.
Nu vroeg ik mij af wat je het beste kan aandoen van lingerie? (deze kan best wit/huidskleur zijn zeker?)
En wat jullie van schoenen aandoen hiervoor?

Ik kan mij nu moeilijk voorstellen dat ik een winterlaars aanheb als ik ook een bruidskleed aan het passen ben of hebben de meeste vrouwen geen schoenen aan in het pashokje?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ellis
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1047


Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik28-10-2009 20:10:59

Hoi,

Toen ik ging passen had ik een huidskleurige bh aan waar de bandjes vanaf konden en in elke winkel (heb er drie gedaan) gingen die bandjes er ook direct af.
Ik kreeg in elke winkel bruidsschoenen om mee te passen. Dat geeft direct een vollediger beeld.

Veel plezier met het passen! Het is één van de fijnste dingen om te doen tijdens je voorbereiding!

Groetjes,
Evelien



véronique
21-5-2010
 Meld misbruik28-10-2009 20:12:54

heyhey,

ik heb reeds 2 winkels bezocht en gepast. Ik heb daar altijd op mijn blote voeten gestaan, op een verhoogje. Zo krijg je ook een beeld. De kledij is meestal toch wat te lang, waardoor je de schoenen niet ziet.
Bij mijn bh deed ik gewoon mijn bandjes even opzij om het hele beeld goed te zien.

Véel plezier!



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik28-10-2009 22:52:41

Ik had gewoon een huidskleurige beha aan, de bandjes konden er niet af, maar die heb ik gewoon opzij gedaan zodat je ze niet zag. En een gewoon simpele effen zwarte onderbroek. Dat zie je toch niet, door al die lagen stof :)

Ik paste ook op mijn blote voeten, je ziet inderdaad niets van de schoenen, kleedjes zijn te lang.

Groetjes en veel succes bij het kiezen!! :)



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik29-10-2009 9:21:51

Ik ben in twee verschillende winkels reeds gaan passen.
Ik had tweemaal een wit setje met bandjes aan.
In de ene winkel, gewoon de bandjes naar beneden en blootvoets.
In de andere winkel kreeg ik onmiddellijk een bh zonder bandjes en schoenen voor te passen. Super was dat!



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik29-10-2009 11:13:11

Hallo, Bij koonings kon ik een bustier van hen aandoen en ook de bruidsschoenen kwamen van bij hen.



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik29-10-2009 12:52:35

Hallo,

Ik heb gewoon een bh aangedaan waarvan de lintjes eraf konden maar ook kon ik hem rond de hals aandoen.
Schoenen krijg je normaal wel in de winkel als je dat vraagt, ikzelf heb het op de blote voeten gedaan. Ze zetten je meestal op een verhoog en dan zie je niets van de schoenen die je aanhebt.

Gwen
14.05.2010.



Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik29-10-2009 13:58:58

Hallo.

Ik heb een bustier van de winkel gekregen om aan te doen en ook de schoenen kreeg ik van hen.
Waar ga je passen?

Groetjes Keshia
17/07/2010



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik29-10-2009 14:27:40

Ik ben gaan passen bij Honeymoonshop in NL en daar hebben ze mij eerst verschillende bustiers laten passen om te zien welke beste bij mij paste. Ook de schoenen kreeg ik van hen.
Geen zorgen over maken dus !

BR
TINA



Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik29-10-2009 22:04:53

@Keshia, Ik heb een afspraak bij Koonings en Cermo en moest dit nog niet genoeg zijn ga ik ook eens een kijkje nemen bij Maya denk ik. ;)
Als ik iedereen hier zo lees, moet ik mij dus over niets zorgen maken en kan ik gewoon best een setje aandoen waar ik mij goed in voel! :-)


bedankt voor alle reacties,
Iedereen nog veel succes met de voorbereidingen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...