Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek in de kerk

  31-1-2004 9:41:45
Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een zanger, zangeres, enkele muzikanten, ...die enkele liedjes kunnen spelen tijdens onze huwelijksplechtigheid. Wij trouwen op 2 juli in Beveren-waas (dichtbij Antwerpen). Dus wie er tips heeft, gelieve ze dan door te mailen: anke.vandenhove@pandora.be

Alvast bedankt!

Anke

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1226


An
18-9-2004
 Meld misbruik31-1-2004 9:57:35

kijk eens op http://www.dsomusic.be/



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik4-2-2004 17:39:49

Hey Anke,

Aangezien ik met hetzelfde probleem zit, ben ik ook al een tijdje op zoek naar iemand om te komen zingen in de mis.

Bij mijn zus (die vorig jaar getrouwd is) is Ann Maes uit Beveren komen zingen. Haar vriend zit aan de piano en zij zingt. Hoe zij kan zingen is echt prachtig en eigenlijk helemaal niet duur.
Maar aangezien iedereen deze zangeres nog goed herinnert, (sommigen vonden echt dat ze kippevel kregen), vind ik het nogal wiedes om dezelfde zangeres te nemen.

Bij een vriendin vorig jaar heeft wendy fiers gezongen. zeker niet slecht maar dat was voor mij dus ook al geen optie.

Nu had ik een telefoonnummer doorgekregen van een groepje uit Zwijndrecht. Dat moet echt de moeite zijn en je mag altijd eens komen luisteren tijdens één van hun repitities in zwijndrecht.

Dus als je interesse hebt in één van hen, en je wil meer gegevens, geef je maar een seintje.

Groetjes,
Liesbeth



Anke

 Meld misbruik4-2-2004 21:17:15

Hoi Liesbeth,

Ik ben zeker geïnteresseerd in die zangeres waarvan de vriend meespeelt op piano. Heb jij er meer info over?

Alvast bedankt!



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik10-2-2004 10:22:29

zij is Ann Maes en haar telefoonnummer is 03/775.58.74



Nicolas
1-8-2009
 Meld misbruik20-9-2008 9:43:17

Dag Liesbeth,

Kan jij me de contactgegevens doorspelen van Wendy Fiers?

Bedankt !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...