Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STEELFACTORY GENK

  26-10-2009 11:39:36
HEy,

heeft er iemand ervaring met The SteelFactory in Genk, De Zaal spreek ons wel aan. Graag reactie want zelf zijn we er nooit naar een feest geweest.

tom
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1400


Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-10-2009 19:45:09

Hey,

Ik ben er geweest voor een trouwfeest. het was wel een moslim huwelijk (een van mijn collega's). De zaal vond ik toen een beetje kil en koud, maar er was ook geen aankleding van de zaal. Misschien moet je eens vragen dat je mag gaan kijken als de zaal is opgedekt voor een trouwfeest. Wij hebben dit ook zo gedaan als we een zaal aan het zoeken waren. Meestal kan je dan rond 12h - 13h eens gaan kijken. Geeft meteen een heel ander beeld!



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik26-10-2009 23:00:09

Ben er ook eens naar een trouwfeest geweest, het koppel had toen de catering van de zaal zelf - dit was ronduit Slecht !! de zaal zelf vond ik wel heel mooi ingericht maar als je voor deze zaal gaat, zorg dan zelf voor catering (laten ze toe)
Succes



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik27-10-2009 9:08:03

De zaal is leuk maar ben er begin september naar een trouwfeest geweest en het eten was ronduit slecht. Jammer want het is een mooie locatie.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...