Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbeelden Misboekjes

  30-1-2004 21:03:45
Hey,

Zoals zovelen hier gaan ook wij dit jaar trouwen (op 5 juni). Wij hebben gekozen voor een kerkelijk huwelijk (waarschijnlijk een zegening - geen eucharistie) en beginnen nu met ons misboekje. Heeft er iemand mooie teksten als voorbeeld voor ons? Je mag me altijd mailen op ariane.segers@perso.be
Alvast bedankt voor jullie hulp !!!

Groetjes,
Ariane en Tom

Ariane
17-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1471


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik31-1-2004 9:20:16

Op deze website vind je heel wat teksten voor in de mis: http://huwelijk.bart-thais.be/teksten.htm

veel succes!

An-Sofie



Sarie
3-4-2004
 Meld misbruik31-1-2004 12:49:34

Op de site www.renaat.be vind je onder "bidden en bezinnen" - "huwelijk" ook veel voorbeelden. Wij haalden ook inspiratie bij boekjes van vrienden en familie die reeds getrouwd zijn.



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik2-2-2004 15:48:25

ik stuur je nu ons vieringboekje door: ook bij ons was er geen eucharistie!
groetjes, Sarah Vanden Avenne



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:37:46

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...