Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje uitnodigingen

  24-10-2005 14:29:13
hallo,

Ik zoek een originele tekst voor op de uitnodigingen want meestal staat er zo:

De voltrekking van het huwelijk zal plaatsvinden op vrijdag 12 mei aanstaande om 11.00 uur in het stadhuis van Oldenberg.

De kerkelijke inzegening van het huwelijk zal plaatsvinden op vrijdag 12 mei aanstaande in de Mariakerk, plantsoenstraat 15 te Nieuwkoop door de weleerwaarde heer ds. P.H.P. Driekamp.

Gelegenheid tot gelukwensen op vrijdag 12 mei van 14.00 tot 15.30 uur in Hotel Rembours, Asphaltweg 3 te Oldenberg.

kan iemand mij helpen met een leukere formulering?

alvast bedankt,
Leen

Leen
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 524


Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik24-10-2005 16:13:17

Wat dacht je van:

"Na heel veel regelen gaan wij op 12 mei 2005 onze toekomst bezegelen.

Om 11 uur staan wij hand in hand in het gemeentehuis van Oldenberg voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.

Wij zullen naar de Mariakerk te Nieuwkoop gaan en hopen daar om xxuur voor het altaar te staan.

Van 14 tot 15.30 uur kan je ons in Hotel Rembours komen feliciteren en eventueel daar je cadeautje deponeren."

Zoiets in die aard gaan wij nemen.

Nog veel succes!

Sofie
7/07/2007



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik24-10-2005 17:13:23

Leen,

op onze uitnodiging staat iets gelijkaardigs als Sofie hieronder voorstelt en wij hebben al heel veel leuke reacties gekregen.

groetjes
kathleen
03.12.05



An
13-8-2005
 Meld misbruik24-10-2005 20:02:25

Hoi Leen,
Wij hadden:
't Was voorbestemd dat wij elkaar op Curaçao zouden vinden,
daarom willen wij onze liefde door het huwelijk verbinden.
Op 13 augustus 2005 zullen wij elkaar het ja-woord geven.
Wij nodigen u uit om dat samen met ons te beleven.
Na het gemeentehuis zullen wij naar de H.Theresiakerk te As gaan, waar we om 13u30 voor het altaar staan.
Groetjes en veel succes!
An



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik26-10-2005 16:14:15

wij hadden:
Sandy en Robby

16 juli 2005

Wij nodigen u uit om getuige te zijn van het jawoord dat wij elkaar uit liefde zullen geven
tijdens de kerkelijke inzegening in de Kristus Koningskerk te Sint-niklaas om 14u.

Sandy en Robby nodigen u graag uit
op het avondfeest om 18u.
In feestzaal Rietgaard – De Wolk,
KMO-zone Puursesteenweg 321, te Bornem.

Graag een seintje vóór 25 juni 2005.

Een huwelijkslijst hebben wij niet,
wel een piepjong spaarvarkentje,
xxx-xxxxxxx-xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...