Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed Mathyro te koop

  23-10-2009 14:01:12
Hoi bruidjes in spe.....
mijn dagje is jammer genoeg voorbij,...
Bij deze verkoop ik mijn trouwkleedje van Mathyro.
Je kan het bekijken op volgende foto's

www.artxpo.be/VEPA
Gebruikersnaam vepa
Wachtwoord 101009



Droomjurk Mathyro maat 36

Prijs » € 700


Beschrijving »


Dit is mijn droomjurk, al vanaf het moment dat ik hem zag... en ik zou er dolgraag iemand anders gelukkig mee maken.

Merk: Mathyro (van de bekende ontwerper Nicky Vankets)
Kleur: Ivoor Champagne
Maat: 36 (mijn lengte 1.65 cm)

Het trouwkleedje bestaat uit een losse rok en een los bovenlijfje. De onderkant van de rok hebben twee lagen die uitlopen in een kleine schattige sleep. Op de rok zit een prachtige blikvanger van handgemaakt kant, die in het klein terug te vinden is op de voorkant van het lijfje. De rug van het lijfje is transparant en heel apart door de met hand geborduurde print. In het lijfje is een speciale bh ingezet zodat je wel ondersteuning hebt maar nergens bandjes ziet. De bustier heeft een losse te verwijderen push up.

Eventueel heb ik ook volgende assecoires ter beschikking tegen meerprijs:

- handgemaakte vingerloze handschoenen van luxe bruidskant.

- handgemaakte stola/sjaal van luxe bruidskant

- Bolero jasje op maat gemaakt

- Op kleur gespoten bruidsschoenen van het merk rainbow (maat 37-38)

- Kousen

Op aanvraag kan ik je meerdere foto's doorsturen
Met dit trouwkleedje en de eventuele assecoires ben je in één keer klaar voor jouw mooiste dag!

Professioneel gereinigd en inclusief luxe kledinghoes van mathyro.

Neem gerust contact met mij voor meer informatie en natuurlijk steeds welkom om te komen kijken/passen

Veronik
27-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1045


annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik27-10-2009 14:16:44

Beste Veronik,

Misschien is dit niet de bedoeling, maar ik probeer het even hé.

Ik heb mijn jurk al, van de collectie white couture van Nicky Vankets, maar was al de hele tijd op zoek naar iets voor mijn onderarmen, en toch mijn schouders bloot zou laten.
Jouw handschoenen vind ik beeldig.

Misschien wil je die apart verkopen??
In dat geval zou ik het fijn vinden als je mij er een meer gedetailleerde foto van kon toesturen om te kijken of het echt bij mijn jurk past.
Indien je ze niet wil verkopen, mag ik je dan vragen waar je deze gehaald hebt?
Bij E&R in beverlo heb ik ze alvast niet zien liggen?? Ik heb er ook niet naar gevraagd...

Ikzelf ben van Bocholt, hopelijk ligt dit niet te ver uit de buurt.
En trouwens, je bloemstuk vind ik een juweeltje!!! Mag ik misschien weten in welke winkel je dit gevonden hebt?

In ieder geval heb je hier mijn email
annouschkavermeire@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...