Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie weet raad?

  23-10-2005 9:11:56
Wij trouwen volgend jaar in juni. Graag hadden wij tips en adressen gekregen van een goede en geen te dure ceremoniemeester in brugge. Wie gegevens heeft van zaken waar ze mooie bruidsboeketten en bloemendecoraties maken ... welkom.

Tevens wensen wij ook jullie veel plezier met jullie eigen voorbereiding.

Merci

Kate
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1033


Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik23-10-2005 10:36:14

Hallo,

wie ik jullie zeker kan aanraden is Jos Timmerman uit Loppem.
Ik weet natuurlijk niet wat jullie duur vinden maar ik heb de indruk dat de proffessionele ceremoniemeesters ongeveer allemaal in dezelfde prijsklasse zitten.
Een website hebben ze niet maar je kan enventueel eens informaren via hun e-mail adres: jos.timmerman.bvba@skynet.be.
Met de bloemen ga ik je minder kunnen helpen vrees ik, die worden bij ons verzorgd door een vriend van ons.

Veel plezier met jullie voorbereiding!!



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik23-10-2005 13:33:20

Hoi Kate;
Wanneer trouwen jullie?
Wij op 24 juni 2006 in Antwerpen

Groetjes Cindy



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-10-2005 16:37:08

hoi,

Wie ik jullie echt kan aanraden is 'ceremonie Roger' uit Meulebeke! Heel vriendelijke mensen en zeer goede service!!!!!

Grtz Debra



Erna

 Meld misbruik23-10-2005 17:26:22

Naast Jos Timmerman zeker aan te bevelen, kun je ook even informeren bij ceremonie Patrick uit Assebroek (zie deze website).
Bloemen:uit Oostkamp 'Bloemenweelde' in de Kortrijkstraat,of Amaranthus in Hertsberge (zie ook deze website.
Alvast veel succes!



Kate
10-6-2006
 Meld misbruik30-10-2005 4:00:21

Dankjewel voor de goede raad. Wij hebben ondertussen al contact opgenomen met Patrich uit Assebroke maar ik ga ook even bij Roger uit meulebeke en Jos uit Loppem informeren. Wij trouwen op 10 juni 2006.
Greetz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...