Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen vragen

  14-10-2009 15:55:38
Hoi,

Ik wil graag onze getuigen op een leuke, originele manier gevraagd.
Ik vraag mn broer die 10 jaar ouder is en mn vriend vraagt zijn zus die 10 jaar jonger is....
heeft iemand ideetjes???

X Ellen
03/07/2010

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1075


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 16:02:29

Bij ons was het heel snel gevraagd ook aan de zus en de broer :-)
"Zet eens je handtekening"... Broer zette zijn handtekening met een heel vragend gezicht :-)
Mijn partner keek ernaar en vroeg aan mij wat ik ervan vond... Ik zei twijfelend van ja... Mijn partner vroeg om de handtekening nog eens te zetten, en dan vroeg hij aan zijn broer "zin om dat eens officieel in onze trouwboek te zetten?" hihi :-)
Wist direct dat we hem wouden als getuige, echt grappig....

Veel plezier!
Deborah 17/7/10



nele
17-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 16:07:35

hey,

ik heb die van mij een werkaanbieding gegeven voor mijn getuige te zijn.
En had er een envlop en alles voor gemaakt en ze hadden eerst geen enkel idee over wat het ging. Pas toen ze me naam zagen hadden ze het door.

Groetjes

Nele



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 18:00:49

Ik dacht er over om 'n echografie te laten zien, de vraag die ze dan verwachten is: "wil je mijn peter/meter zijn?", maar op de volgende pagina of hoe we 't evt. ook zouden doen, zou dan staan van "wil je mijn getuige zijn?". Misschien wat flauw, maar wel mijn genre humor.



marleen
28-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 19:51:42

Hallo

De getuige van mn toekomstig ventje hebben we tijdens een etentje gevraagd.
Mijn getuige heb ik door middel van een rebus gevraagd... mijn vriendin (getuige) vond het grappig en leuk.

Hier onder vind je de link. Er staan ook nog andere manieren tussen die je mss leuk vindt!

http://www.festisite.com/tekst-opmaak/

Veel plezier ermee!



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik14-10-2009 21:24:54

Hey Ellen,

Wij hebben onze getuige gevraagd via een vacaturebericht. Van op mijn werk had ik dan enveloppen mee met stempels op, en ze wisten eerst niet wat ze moesten verwachten. We hebben ze in de bus gestoken en we waren er niet bij toen ze ze opendeden. De reacties achteraf waren echt super!

groetjes

Sofie

28.08.2010



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik14-10-2009 21:24:55

Hey Ellen,

Wij hebben onze getuige gevraagd via een vacaturebericht. Van op mijn werk had ik dan enveloppen mee met stempels op, en ze wisten eerst niet wat ze moesten verwachten. We hebben ze in de bus gestoken en we waren er niet bij toen ze ze opendeden. De reacties achteraf waren echt super!

groetjes

Sofie

28.08.2010



Kim
3-7-2010
 Meld misbruik15-10-2009 12:39:23

Dag Ellen, ik ga de getuigen uitnodigen om te komen eten en wij hebben hier een winkel waar ze zo flessen hebben met de vraag op, wil je mijn getuigen zijn en die geven we dan af. Maar ik ga toch nog even op jou reacties hierop kijken en misschien haal ik hier wel iets leuk uit.
grtz
Kim



Elena
19-6-2010
 Meld misbruik16-10-2009 10:53:18

Hey Ellen,

Ik en mijn vriend zijn naar zee geweest, we hebben in het zand de vraag 'Wil je mijn getuige zijn?' geschreven.

Hiervan hebben we een puzzel laten maken.

Deze puzzel hebben we aan onze getuigen gegeven, moesten deze maken en de vraag ontcijferen.

We kregen leuke reacties.

Veel succes,
Groetjes,
Elena


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...