Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

  14-10-2009 12:48:33
Hoi allemaal,

Wij hebben zopas onze 'babbelbox' besteld :-) Da's eigenlijk een video-gastenboek, waarbij de mensen dus hun boodschap kunnen inspreken op video..

Nu wou ik eens vragen of er nog mensen zijn die ervaring hebben met de DVDBabbelbox uit Lommel?

Alvast bedankt!

Wendy

Wendy
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1182


Kim
3-7-2010
 Meld misbruik15-10-2009 12:35:05

Dag Wendy,
Ja ik heb dit op een andere trouw ooit meegemaakt en dit is echt wel te gek.
Ik ben eraan aan't denken om dit ook te nemen. dan heb je wel hele leuke herinneringen. Ikzelf ben van Limburg en dit kost wel 450 euro voor heel de avond.
groetjes Kim



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik15-10-2009 12:47:06

De babbelbox is maar 299 euro voor het ganse land.. Da's de goedkoopste die we gevonden hebben :-)

De praatpaal zou 375 geweest zijn, min 50euro beurskorting, maar die zijn op reis tijdens onze trouw, dus da's het enige weekend dat die niet beschikbaar was.

Het videogastenboek was de duurste, onze provincie (west-vlaanderen) stond er zelfs niet bij op hun tarieflijst.. 'Prijs op aanvraag'..

Misschien moet je ook eens kijken op www.dvdbabbelbox.be ?

Groetje,
Wendy



danny

 Meld misbruik15-10-2009 12:57:25

Vrienden hadden dvdbabbelbox ook gehuurd (eigenaar is van eindhoven) en er was toen een probleem met de box. De helft van de filmpjes ontbraken. Ze hebben wel een korting gekregen achteraf.
Ik heb de dvd gezien en vond de beeldkwaliteit niet goed, ook stonden kleine mensen er enkel met hun voorhoofd op.
Ook h waren ze niet altijd te verstaan door de muziek van de dj.
Ze zijn misschien de goedkoopste maar ik zou zeker andere leveranciers contacteren en vragen voor een voorbeeld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...