Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksstress

  19-10-2005 21:08:26
Hoi iedereen,

volgende week zaterdag (29-10) trouwen we en ik heb het gevoel dat we alles ontzettend goed gepland hebben. Maar aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat we misschien vanalles vergeten zijn... Wat moet je zoal nog doen de laatste dagen voor het huwelijk? Dan kan ik eens vergelijken en eventueel nog stressen...
De misboekjes zijn klaar, de afspraken met iedereen zijn gemaakt, onze gastenlijst doen we zondag naar de feestzaal, de ringen zijn er, de huwelijkskaars is er, de snoepjes voor de kindjes aan de kerk zijn er, ... Mis ik nog iets?

Ik voel me helemaal nog niet gespannen, is dat normaal?

Groetjes
Veerle

Veerle
29-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 977


An
24-9-2005
 Meld misbruik20-10-2005 8:34:37

Dag Veerle,

Ik was de laatste weken en dagen ook heel relaxed. Ik had nog een TO DO - lijstje en telkens ik daar iets kon afschrappen werd ik nog rustiger.
Ik wist gewoon wat ik had geregeld en dat het in orde was. Ik had alle vertrouwen in de zaal, onze ceremoniemeester, ... Enkel een aantal dingen waar je geen vat op hebt zoals het weer deden mij even nerveus worden, maar ik heb mij er dan bij neergelegd dat ik daar toch niks aan kon veranderen en dat niets onze dag kon verstoren.
De avond ervoor lekker gegeten, 's nachts zalig geslapen en 's morgens nog op mijn gemakje ontbeten bij mijn grootvader. Pas toen ik mijn kleedje aanhad en nog een kwartier onbeweeglijk stil moest wachten op mijn ventje, kreeg ik even wat zenuwen. Een lang kwartier. Toen ik van de trap kwam, een onbescrijfelijk gevoel. Anders zo stoer en nu tranen met tuiten en mijn hart bonsde in mijn keel. En dan nog wat traantjes in de kerk (maar ik was zeker niet alleen) en verder heb ik alleen genoten van elk moment. Geen stress. En het was een prachtige dag.

Veel suc6 zaterdag, blijf gewoon rustig.

An & Tom - 24.09.2005



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik20-10-2005 11:45:24

Het enige dat je moet doen als alles in orde is, is ontspannen! Ik was ook volledig ok en had alles geregeld en niet zo gestressd tot op de dag zelf. Op onze trouwdag kwam ik verschillende keren onwennig en flauwten, ik heb bijna niets gegeten en kwam er pas door tegen de openingsdans.
Dus ik zou je aanraden een stevig ontbijt te nemen en ontspannen door de dag te gaan. en vooral GENIETEN!


Isabelle



bjorn
30-7-2005
 Meld misbruik20-10-2005 15:20:14

hallo,wij zijn in juli getrouwd en het enige wat wij jullie zeker willen aanraden is de dag voor jullie huwelijk een bezoekje te brengen aan de sauna en 's avonds met de beste vrienden een lekker glaasje te drinken.
veel geluk,
B&K


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...