Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele uitnodigingen en zomeer

  29-1-2004 18:31:34
hallo iedereen,

Heeft er iemand originele ideeën voor de uitnodigingen, bedankkaartjes en menu's. Heb al veel gezocht op internet maar vind niets dat ik kan gebruiken. Bedankt en iedereen veel succes gewenst met alle voorbereidingen,
groetjes evi

Evi

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1674


Letitia

 Meld misbruik30-1-2004 7:58:15

Ik heb wat ideën gevonden op sites van kaarten en dan heb ik ze gemaakt met mijne personnal touch natuurlijk. Als ge wilt kan ik u deze namiddag der een foto van opsturen... laat maar iets weten...



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik30-1-2004 9:17:58

Hallo Evi,

Wij trouwen op 8 mei en ik ben nu volop bezig met het maken van onze uitnodigingen. Ik wist vrij snel wat ik wou doen. Wij hebben 2 honden en we hebben van hen samen foto's getrokken, wat heel veel tijd vroeg. De mooiste foto hebben we ingescand en in hartjesvorm afgprint op fotopapier. Als basis hebben we in AVA papier gekocht dat lijkt op parelmoer van kleur en glans. Dit heb ik dubbelgevouwen en daarop zo'n fotohartje opgekleefd. Rond dit papier heb ik nog o een kalkpapier ( doorzichtig ) gevouwd met daarop de tekst " Onze baasjes trouwen!".
Alles wordt samengebonden met een mooi lintje en de tekst heb ik ook op nog een ander papier geprint en erin gekleefd. Onze tekst is in naam van onze honden opgesteld.
Iedereen die de uitnodiging al gezien heeft vind ze heel origineel en mooi. En dat is pleznt om te horen. Bij AVA vind je hele mooie dingen. Is er niets gemeenschappelijk dat jullie kunnen gebruiken als thema?
Groetjes,
Lenny



Kathy

 Meld misbruik30-1-2004 9:36:21

Wij werken met enkele foto's die van ons gemaakt zijn aan de zee, in de duinen...Heel mooi.
We zijn er vollop aan bezig...maar het begint er goed uit te zien!



Kelly
21-5-2004
 Meld misbruik30-1-2004 11:09:06

Dag Evi
Als u een origineel bedankje wil geven aan uw gasten heb ik wel een goed idee. Als u het mij toe staat om reclame te maken voor het bedrijf waar ik werk (chocoladefabriek)
Wij maken namelijk kleine chocoladeplaatjes met opdruk van een foto of tekst. Wij hebben ook al veel gemaakt voor huwelijken en deze worden dan aan de genodigden gegeven bij het verlaten van de feest of receptie. Aangezien ik trouw op 21/05/04 en ik verantwoordelijk ben voor deze uitvoering zit dat er voor mij niet echt in (ga niet werken op de dag voor mijn trouw) Als u hierover meer informatie wil moet u eens gaan naar onze website http://www.chantelly.com
Groetjes,
Kelly



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik2-2-2004 15:54:44

Allerbeste website voor alle informatie omtrent alles van huwelijk : www.trouwshop.com !!!!
Zeker is gaan rondneuzen op het forum ! Hier kom je heel veel te weten.

Vanessa



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik4-2-2004 10:57:34

Dag Evi,
De uitnodigingen hebben we uit handen gegeven aan een drukker. Dit wordt dat kevertje met twee harten aan. De menu's die gaan we zelf maken. Elke tafel krijgt een andere menukaart. Op de kaart staat dezelfde tekening die hoort bij de tafel. Wij werken ronf het thema Liefde is... . De bedankingetjes steken we zelf in elkaar. Dit zijn theelichthouders met een theelichtje in. Daarboven een doorzichtig dekseltje met daarboven op 60 minihartjes in rood en wit( doopsuikers). dit versierd met confettihartjes in een doorzichtig zakje gestoken.
Het moeten niet altijd kaartjes zijn dat je aan de mensen geeft. Bij ons komt dit op een 2.5€ per stuk (volledig afgewerkt) we maker er zo'n 80 stuks. rekening is snel gemaakt. Het hoeft niet altijd een kaart te zijn. Wij hebben al ons materiaal gekocht in de AVA papierwaren.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:40:21

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...