Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de jacht op kleedje is geopend :)

  12-10-2009 16:35:47
hoi iedereen
nu de nieuwe collecties binnen komen, is (zoals mijn mama het zelf zegt) de jacht op het trouwkleedje geopend. en ik mag er een beetje spoed achter steken, want binnen 138 dagen is het zover :)

wie heeft al ervaringen met:
bruidshuis ellen in oostburg
scarpellini in oostende

Is er een prijsverschil ook met bruidshuis ellen, aangezien dit nederland is?

Alvast bedankt voor de reacties
grts
silke


silke
27-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 899


Sarah
4-4-2009
 Meld misbruik12-10-2009 22:02:46

Mijn kleedje kwam van Scarpellini!
Ben er heel tevreden over, uitstekende service, niet alleen 'pas-pop-modellen' en vooral heel gezellig en eerlijk.

Wees gerust, je hebt nog tijd zat...
Ik heb mijn kleed op minder dan 3 weken gehad, kleedje dat daar hing pastte perfect, nog wat lijstjes vastgezet en dat was het.
Konden mij dus perfect helpen, ook al had ik maar 4 weken tijd om alles te regelen.

Succes!



Griet
27-3-2010
 Meld misbruik13-10-2009 10:03:00

hoi

ik ben vorig jaar met mijn schoonzus naar bruidshuis Ellen geweest voor haar trouwjurk en ik moet zeggen dat ze daar super professioneel zijn en dat ze echt goed luisteren naar uw wensen maar dat ze toch eerlijk hun gedacht zeggen. met de andere winkel heb ik geen ervaring. ik heb geen idee of er een prijsverschil is tussen belgië en nederland.

groetjes
griet



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 10:29:44

Hey Silke,

Ik ben vorige maand naar Bruidshuis Ellen geweest en daar ook mijn droomkleed gevonden. het zijn echt super vriendelijke mensen, zeggen eerlijk hun gedacht en vooral: een enorme keuze! Ze tonen je echt alles wat ze denken dat bij u staat, houden dat dan opzij als je dat mooi vind, dan terug schiften tot er een stuk of 10 overzijn. En tijedns het passen gaan ze nog kleedjes halen als je meer weet dit of dat. Ze zijn daar echt heel professioneel.
Ik ben in de namiddag naar deze winkel geweest en ze hebben me mijn nare ervaring met de winkel van in de voormiddag helemaal doen vergeten!
Qua prijs is het daar over het algemeen goedkoper dan in België. Mijn kleedje is daar 1350€, hier in België gem. 1600€.

Succes!



Laura

 Meld misbruik14-10-2009 11:24:42

Dag SIlke,

Ik ben ook naar Bruidshuis Ellen geweest, maar ik vond het vreselijk dat ik gewoon moest gaan zitten en NIET aan de jurken in de rekken mocht komen om te zien als ik ze mooi vond. Wellicht zijn er heel wat jurken die ik niet gezien/gepast heb en die wel heel mooi waren. Ze vroegen me gewoon mijn smaak en hebben me dan 1 mooi en 5 lelijke laten passen...
Ik vond de ontvangst op zich heel koel.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...