Terug naar overzicht
Hey Sandra,Ik had een boeket met echte bloemen. Daar zaten calla's in en veel groen (klimop e.d.) op een raster van bamboe. Rond de stelen had de bloemist een fijn lint gewikkeld met daarrond ijzerdraad met pareltjes om het allemaal bij mekaar te houden. Ik had geen vlekken op m'n kleed. En persoonlijk vind ik echte bloemen toch mooier dan kunststof. Voor de prijs moet je het ook niet laten. Ik betaalde m'n boeket 60 €.Er zijn veel bloemen die je zonder gevaar op vlekken kunt gebruiken ( rozen, calla's, anjers, hortensia,...) Wat ik zeker niet zou kiezen zijn lelies. Die hebben heel grote meeldraden en dus groot risico op vlekken.Je kan ook altijd even raad vragen bij de bloemist hé. Groetjes,Krista
Dank voor je reactie Krista .En inderdaad , echte bloemen zijn veel mooier dan die uit kunsstof .Dank je voor de info , ik vraag zeker raad bij de bloemist
Ik had er eentje uit kunststof. Enkel de groene bladeren rondom waren echt. Niemand die dit zag. Zelfs een vriendin die het wist had het niet door. Ik heb mijn boeket een dag vroeger af laten maken en had gezegd dat als het zou tegen vallen ik toch nog een echt zou laten maken. Zij dacht dus dat het tegen gevallen was en dat ik een ander gevraagd had. Ook in de feestzaal. Vroegen ze mijn boeket om weg te leggen. Ik direct van niet in water leggen! 's nachts krijg ik mijn boeket terug, ijskoud. Ze hadden het in de koeling gelegd om schoon te houden!?!Het hangt er natuurlijk af van wat voor bloemen je kiest. Niet alle bloemen zijn schoon in de kunsstof versie. groetjes, Carolina