Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie kent er leuke sites met uitnodigingen?

  9-10-2009 13:51:53
hoi hoi iedereen

Wij zijn nu op zoek nr leuke uitnodigingen:
kent er nog iemand goede sites? niet te duur ;-) aub!

Wie heeft er al eens uitnodigingen via internet besteld: was dit meegevallen? Krijg je dan eerst een proef (voorbeeld) voor je uiteindelijk besteld?

Alvast bedankt
groetjes!!!

karen

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 999


Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik9-10-2009 14:00:56

www.Cartarosa.be
Wij hebben onze uitnodigingen via hen besteld en alles is zeer goed verlopen. We hadden ze ook heel snel!
Je kan kiezen: ofwel een voorgemaakt exemplaar met jullie gegevens, ofwel een voorgemaakt exemplaar met jullie gegevens maar met andere kleuren/details of zelf helemaal iets nieuws laten ontwerpen!

De mensen waren zeer vriendelijk en zeer correct. Een aanrader dus!
(Wij hebben zelfs al besloten om latere geboortekaartjes ook door hen te laten doen)



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik9-10-2009 14:11:45

Hoi Karen,

Ik ben ook volop aan het zoeken op internet. Heb tot nu toe 2 leuke sites gevonden:

www.cartarosa.be of www.kaartjeshuis.be .

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes,

Joke



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik9-10-2009 14:20:57

Hey Karen,

Onze uitnodigingen waren van Buromac: www.buromac.be
We hebben ze gevonden bij een drukker in Lier.

Groetjes
Ines
reeds 371 dagen getrouwd



Sophie

 Meld misbruik9-10-2009 14:21:42

wij via paper-wish.com

Heel mooi identiek als bij drukker maar goedkoper



Daisy

 Meld misbruik9-10-2009 23:38:13

Wij hebben de onze ook gewoon via carta rosa besteld. Voor 75 hebben wij 250 euro betaald ongeveer denk ik. Dit was met proef in pdf en als we die goedgekeurd hebben, een proef in papiervorm en een week later mochten we ze gaan ophalen.

Iedereen vond ze heel mooi, dus wij waren tevreden :-)



karen

 Meld misbruik11-10-2009 9:45:46

hoi iedereen

Al leuke tips van jullie gekregen ;-) !
Nu hebben we op paper-wish een hele leuke gezien, maar we vroegen ons af of dit met envelop is want dat vinden we nergens terug of dit erbij inbegrepen zit!
Alvast bedankt
groetjes karen



Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik11-10-2009 11:14:10

Wij hebben onze uitnodigingen ook besteld bij Carta Rosa. Wij hebben niets dan leuke reacties gekegen én wij waren zelf ook heel tevreden van de service. Wij gaan zeker teruggaan voor onze geboortekaartjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...