Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

17-10-2009

  9-10-2009 8:39:39
aftellen :-)

ik hou gelijk een zottin het weerbericht int oog :-)

Daisy

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1233


barbara
17-7-2010
 Meld misbruik9-10-2009 10:06:53

Welke website bekijk je?
Ik trouw de 16e.

Groetjes



Sara
1-8-2009
 Meld misbruik9-10-2009 10:25:35

Waarom trouw je dan in godsnaam in oktober? Dan is de kans op slecht weer toch veeeeeeeeeeeeeel groter dan in de zomermaanden??!!



marijke
13-9-2009
 Meld misbruik9-10-2009 10:42:22

hej hej, niet te veel stress, de dag zelf merk je daar echt niet veel van, echt waar! hou er gewoon rekening mee dat het zal regenen, dan is de verrassing met een beetje zon des te groter.
geniet alleszins van je dag, hij wordt geweldig!



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik9-10-2009 11:13:09

Dag Daisy!

Aan het weer kan je natuurlijk niks doen, maar laat het alvast je dag niet vergallen moest het wat regenen! Jullie dag wordt fantastisch genoeg!

@ Sara: de kans dat je regen hebt is niet zo veel groter dan in de zomermaanden hoor. En we zijn hier in België, de voorbije jaren was het weer geweldig in oktober, zelfs beter dan in juli en augustus!

Groeten,
Eva



Marc
14-11-2009
 Meld misbruik9-10-2009 11:23:41

@ Sara:
Waarom niet? Wij trouwen half november en hebben bewust gekozen voor deze periode om verschillende redenen. Wij, en waarschijnlijk iedereen die deze periode kiest, houden er natuurlijk rekening mee dat de kans bestaat dat er neerslag uit de hemel valt en het weer waarschijnlijk minder is dan in de lente en zomermaanden. Dat neemt niet weg dat iedereen toch hoopt op een mooie zonnige dag. Niets mis mee toch?



Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik9-10-2009 11:38:49

@Sara: Iedereen mag toch kiezen wanneer ze trouwen zeker? En regen kan hier in België altijd!.

Ik hou ook al heel de tijd het weerbericht in het oog :). Zolang het maar niet regent en er niet teveel wind is ben ik al content!

Sylvie
16/10/2009



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik9-10-2009 11:49:41

Ik ben 11 juli getrouwd en had regen, de kans dat mijn zus op haar trouw (31/10) nu regen heeft is even groot volgens mij...

Dus je niets van aantrekken ;-) je zal stralent weer hebben, kijk naar vandaag !!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



tami
26-6-2010
 Meld misbruik9-10-2009 11:55:27



Beste Daisy,
om het hemelwater in de hemel te houden heb ik al jaren een eigen middeltje : ik voorzie regenjassen, paraplu's, extra schoenen,... en meestentijds heb ik er niks van nodig.
Maar die ene keer dat ik ze durf vergeten, kan je er donder op zeggen dat het pijpenstelen giet, hé !
Misschien eens proberen ?
Hoedanook, ik hoop voor jou dat de zon even dag komt zeggen, liefst op het moment van de foto's, maar ook zonder haar zullen die mooi zijn en je feest zal daarom niet minder geslaagd zijn, he ! :D
Groetjes



Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik9-10-2009 13:28:15

Als het zo'n dag is als vandaag, dan gaan jullie toch een stralende dag tegemoed!
Ik duim mee!

Groetjes,



Daisy

 Meld misbruik9-10-2009 13:44:15

merciekes allemaal :-)

Ik kijk op verschillende websites, hln en zoover is goed, meteoonline geeft wat minder :-)

idd zolang het niet regent tijdens de fotoshoot ben ik content.

Wij hebben oktober gekozen, omdat het idd elke maand in België afwachten is wat het weer geeft en wij zijn verzot op die herfstbladeren aan de bomen en zo...

We kijken er enorm naar uit met of zonder regen :-) In ons hart zal de zon zowiezo schijnen :-)



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik9-10-2009 13:46:56

Hallo,

De kans op goed of slecht weer heb je ook in de zomermaanden. Wij trouwen 14/05/2010 en kunnen even goed regen hebben.
Hopelijk heb je een stralend weer.

Zal alvast duimen.

Gwen
14/05/2010



Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik10-10-2009 20:58:50

Hey Daisy
Wij trouwen ook 17 oktober!
Ik volg ook volop de weerberichten en ben geneigd van het toch allemaal positief te bekijken. Ach ja, zekerheid zullen we maar eerst een paar dagen vooraf hebben wellicht he?
Onze ceremoniemeester voorziet zowiezo paraplu's en hij heeft me onlangs gezegd dat hij ze dit jaar nog niet nodig gehad heeft :-)
Zolang het maar niet regent tijdens de fotoshoot en bij buitenkomen van de kerk he (weet niet of je voor de kerk trouwt, zoals wij?)
Waar trouwen jullie btw? Wij in Ieper.
Alvast heel veel plezier he!
groetjes
Noemi
17/10/2009



Daisy

 Meld misbruik10-10-2009 22:31:59

Hey Noemie,

ja hoor, wij trouwen ook voor de kerk :-) In herentals.
En idd, wij nemen ook paraplu's mee en hopen dat de regen op die manier wegblijft ;-)



Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik11-10-2009 21:37:54

Wij zijn vorige week getrouwd (3 oktober) en ook ik hield het weerbericht in de gaten. Achteraf blijkt dat je daar eigenlijk totaal niet kan op rekenen. De voorspellingen wisselden van 'zeer veel regen' tot 'kans of een spettertje regen'. Wij zijn er gewoon van uit gegaan 'we zien wel!'. Op het moment dat we de kerk buiten kwamen kwam de zon zelf even door de wolken. In de voormiddag heeft het wat geregend maar uiteindelijk hebben wij zowel tijdens en na de trouw voor de wet en de kerk kurkdroog weer gehad!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...